Vladajuće telo želi da se još više pozabavi ovim problemom.
Još od prošlogodišnje VN Belgije FIA je rešila da postavlja kamere na bolidima kako bi lakše pratila uvijanje elemenata na prednjem delu bolida. Naime, šef odeljenja za jednosede Nikolas Tombazis je još tada izjavio za Motorsport.com da se test opterećenja prednjih krila neće menjati ni u 2025. godini jer su oni imali određenih problema da razviju standardan test koji bi obuhvatio sve timove.

Ali, i pored toga, savitljivost elemenata na prednjem delu je i dalje je ostala tema, jer se generalno veruje da je napredak koji su napravili Mercedes, Ferari i Meklaren u prošloj sezoni je usko povezan sa ovim delom. Tako, elementi prednjeg krila imaju sposobnost da se više otvore u sporim krivinama, dok su na pravcima imali mogućnost da ostanu skupljena, što je proizvodilo potreban potisak i tako stvaralo dodatno prianjanje, odnosno ovo je dobar način da se kontroliše aerodinamički balans.

Sada, prema pisanju portala AutoRacer.it, FIA je već poslala smernice timovima oko daljih tehničkih procedura vezanih za prednje krilo. Na ovaj način vladajuće telo sprema novu tehničku direktivu u kojoj je predvidela koliko će moći ova zakrilca da se savijaju tokom statičkih testova. FIA veruje da je ovo jedini način za kontrolu, dok se sa ovim predlogom slaže Meklaren. Ekipa iz Vokinga je prošle godine najviše vremena provela proučavajući prednji deo Ferarija i Mercedesa. Vladajuće telo se nada da će ovom metodom smanjiti fleksibilnost, a prema navodima iz padoka, za prilagođavanje ovim pravilima timovima biće potrebno od 3 do 6 meseci, pa se špekuliše da bi ova direktiva mogla da bude na snazi od VN Španije.
Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.