I tokom naredne trke diskusija svakako biće vezana za dizajn felni nemačkog tima.
Dizajn Merecdesovih felni bio je opet preispitan tokom VN SAD, ali je FIA potvrdila da je ovaj deo bolida potpuno napravljen u skladu sa pravilima. Ipak, ovaj rezultat se nije svideo ostalim timovima u podaoku a Ferrari je bio prvi koji je podneo protest.
“Mislim da ovde nije potrebno dalje ispitivanje, jer smo mi to već uradili.” kazao je direktor trke Charlie Whiting. Iako imamo dodatnu razmenu mišljenja, to bi moralo da se iznese na tehničkom sastanku.”
Iako je vladajuće telo reklo da je Merecdesov dizajn dobar, nemački tim idalje ne želi da rizikuje da bi neki tim posle trke uneo protest. Naime, ove felne u svom sastavu imaju rupice kako bi poboljšali aerodinamiku bolida, nešto slično što je Red Bull uradio 2012. pa je to rešenje tada proglašeno nelegalnim. Zbog toga je nemački tim, ove rupe na točkovima pre VN SAD popunio silikonom kako bi izbegao dalje kontraverze.