Tim Mercedesa demantovao je spekulacije iz padoka da je njihova iznenađujuća pobeda u Singapuru rezultat korišćenja novog fleksibilnog prednjeg krila, koje bi moglo da donese aerodinamičku prednost.
FIA je početkom godine pooštrila testove fleksibilnosti prednjih krila, ali su kadrovi sa kamere u bolidu Džordža Rasela, koji je osvojio pol-poziciju i trijumfovao u trci, privukli pažnju rivala.
Navodno, Mercedes je izmenio centralnu tačku generisanja potisne sile, čime se dobija bolja ravnoteža između prianjanja i maksimalne brzine. Ipak, iz tima poručuju da je sve urađeno u skladu s pravilima.
“Cela priča oko prednjeg krila je preuveličana. Pravila su jasna i FIA nije imala nikakvih primedbi.” izjavio je jedan inženjer Mercedesa a prenosi motorsport.nextgen-auto.com.
Kao i svaki pobednički bolid, Raselov W16 biće predmet detaljne FIA inspekcije a izveštaj o rezultatima pregleda biće objavljen pre sledeće trke u Ostinu.

Šef tima Toto Volf smatra da deo uspeha može biti posledica odluke da Mercedes ranije završi razvoj na ovogodišnjem automobilu i fokusira se na stabilnost sadašnjeg bolida.
“Čini se da nam je pomoglo to što više ne menjamo auto stalno. Uspeli smo da postignemo stabilnu platformu koja omogućava vozačima i inženjerima da brže pronađu optimalna podešavanja. A za pobedu vam treba baš to, savršen balans. I to smo, čini se, pronašli u Singapuru.”