Svi Mercedesovi klijenti koristiće završnu verziju njihovog agregata.
Prve špekulacije o pouzdanosti Mercedesovog motora pojavile su se još za vreme testa u Barseloni, kada je kružila priča da nemački tim ima potencijalan problem sa radilicom, što bi odložilo uvođenje poslednje verzije agregata za prvu trku u sezoni.
Ipak, iz nemačkog tabora dolaze drugačije informacije u kojima se odbaciju ovi navodi i da će svi njihovi klijenti prema prvobitnom planu dobiti najnoviju verziju agregata. Mercedes je potvrdio da je tokom prvih dana testa imao sitne probleme sa pouzdanošću, ali da su oni ubrzo rešeni.
Nemački proizvođač je ove sezone konstruisao novi dizajn pogonske jedinice, koji prema unutrašnjim testiranjima u labaritoriji prikazao 70 konjskih snaga više, ali to za sada nije bilo viđeno na zimskim testiranjima. Zbog toga, analitičari veruju da tim ne koristi agregat u punom modu, kako bi na testiranjima isporobao kontraverzne delove.