Britanska ekipa je na zahtev FIA-e napravila određene korekcije.
Tim iz Vokinga objavio je da je na prigovor sudija posle VN Azerbejdžana izvršio nepohodne promene na svom zadnjem delu bolida. Naime, tokom pomenutog trkačkog vikenda, kod Meklarena je primećeno da se jedan deo elemenata zadnjeg krila dodatno uvija kada DRS nije aktivan, što je napravilo dodatne otvore na bolidu i tako je ovaj sistem prozvan “mini” DRS.
Mclaren had found a great way to use the flexing of components
The bottom part of the wing is flexing backwards, opening a gap at high speeds
They effectively have a mini DRS on every high speed sector pic.twitter.com/i4GJkAWz0W
— Cytrus 🍋 (@cytrusf1) September 15, 2024
FIA je odmah izvršila statičko testiranje ovog dela, ali je ono zadovoljilo sve standarde. Ipak, sudije su otišle korak dalje i rešile da fleksibilnost ovog elementa dodatno spreče a zbog toga je Meklaren po dolasku u Ostin potvrdio da je uradio sve što je potrebno kako se gornji deo elemneta zadnjeg krila više ne bi dodatno uvijao.
“Kao što sam ranije i kazao, Meklaren se ponudio da posle VN Azerbejdžana odradi određene prepravke na zadnjem krilu.” izjavio je izvor iz tima a prenosi Motorsport.com. “Mi smo to i učinili posle trke u Bakuu kako bi bili sigurni da više nemamo problem u ovoj oblasti.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.