Tim iz Vokinga verovao je da će im rivali ovoga puta biti bliži.
Vozači Meklarena uspeli su da zabeleže trijumfe na prvih sedam od devet trka, što ih je jasno odvojilo na vodeće pozicije u šampionatu vozača i konstruktora. Sa druge strane, samo je Maks Verstapen uspeo da pobedi na trkama za VN Japana i VN Emilije Romanje, ali ni njegov RB21 nema tempa da uvek parira MCL39. Uvođenjem nove tehničke direktive u Španiji, pojedini timovi smatrali su da će se razlika na gridu smanjiti, ali to nije bio slučaj kada je u pitanju sam vrh.
Pomalo, sve ovo bilo je čudno u ekipi iz Vokinga.

“Na neki način, ja sam malo iznenađen što imamo ovako čistu prednost.” izjavio je Andrea Stela a prenosi motorsport.nextgen-auto.com. “Bio sam uzbuđen jer sam očekivao da će nam Red Bul biti bliži u Barseloni, shodno tome da ova staza ima slične karakteristike kao Suzuka i Imola. U tom slučaju, mislim da je naš bolid veoma dobar. Ako to pogledamo sa tehničke strane, jedna od karakteristika staze u Španiji je veća dužina krivina (MCL39 odgovaraju duže krivine), za razliku od Imole, gde su krivine bile dosta kraće. U svemu tome, MCL39 je zadržao neke kvalitete od svog prethodnika. Prošle godine u Zandvortu, na još jednoj stazi gde su zavoji duži, Lando je dominirao tokom celog vikenda. Zadržali smo i neke stvari sa aerodinamičkog gledišta i pored svih poboljšanja koja smo napravili tokom zime. Zbog toga smo imali uspeha na takvim tipovima staza. I ako nam je brzina slična kao na ostalim stazama, dužina samih krivina nam je odgovarala ovoga puta u Španiji.”