Prvi čovek tima iz Milton Kinsa izjavio je da ga skupo košta razvoj nove verzije prednjeg dela bolida.
Sledeće godine u šampionatu nas očekuju određena promena tehničkih pravila, kao i da se menja dizajn prednjeg krila kako bi se na taj način stvorili uslovi za bolje preticanje. Prve verzije ovog dela testirane su na Hungaroringu, odmah posle trkačkog vikenda a dr Helmut Marko izjavio je da je za sada ta razvoj ovog projekta izdvojeno puno sredstava:
“Imamo plan da završimo bolid na način kao što smo to uradili prošle godine, ali sada imamo promenu kod prednjeg krila koja nas dodatno košta još 15 miliona evra. Ali ako uzmemo u pitanje nivo prijanjanja između novog i starog dela i pored promene pravila opet dođemo na isti novo, bez nekih poboljšanja i efekata. Onda ne bi trebalo da pričemo o ograničenju budžeta kada donosimo ovakva pravila.”
I pored toga što Adrian Newey uveliko radi na konstruisanju noovg RB15, Marko je priznao da puno očekuje i kroz saradnju sa Hondom.
“Mi ciljamo na titulu. Hondin motor već sada ima više snage nego Renaultov i ono što ćemo dobiti biće dovoljno da se borimo za sam vrh.”