Vozač Ferrarija imao je najbolje vreme na popodnevnoj sesiji na Red Bull Ringu.
Valtteri Bottas prvi je na medijum pneumaticima postavio najbrži krug na otvaranju sesije kada je ušopovao vreme od 1m05.417s. Kasnije, svi vozači krenuli su da koriste meke gume kako bi simulirali kvalifikacije, kada je u tim momentima izbačena crvena zastava zabog udesa Maxa Vesrtappena. Holanđanin je izgubio zadnji kraj na ulazu za poslednji spelt krivina i tako završio u zaštitnoj ogradi.
Posle restarta oba vozača Mercedesa nastavila su da rade na kvalifikacionom tempu, gde ih je delilo samo 44 hiljaditinki. Tada, Valtteri Bottas je promašio teme za šestu krivini, otišao preširoko, zapao u šljunak posle čega je udario u zid i oštetio bolid a to je bio dovoljan razlog za još jednu crvenu zastavu.
Posle novog restarta vozači Ferrarija krenuli su sa svojim tempom, kada je i Vettel imao jedno okretanje na stazi ali bez većih posledica. Tada je Leclerc bio u prilici da zabeleži najbolji krug od 1m05s.086s a Bottasovo najbolje vreme na medijum pneumaticima bio je dovoljno za drugo mesto. Treći je bio Pierre Galsy i tako je za 0.041s bio brži od četvrtopasiranog Hamiltona, koji nije završio svoju simulaciju kvalifikacija.
Carlos Sainz je bio pet dok situaciju sa crvenim zastavama je iskoristio Romain Grosjean za dobro šesto mesto. Kimi Raikkonen uspeo je da i pored problema dođe do sedme pozicije i to ispred Sebastiana Vettela koji je psotavio krug samo na tvrdim gumama. Verstappen je i pored izletanja trening završio na devetoj poziciji dok je Lando Norris opet među prvih deset.
