Dužina staze: 5.615 m
Broj krivina: 18
Broj trka: 4
Rekord kruga: 1m37.202s – Sebastian Vettel, Red Bull (2013)
Jedna od novijih staza koja je izgrađena za potrebe Formule 1 je Yeongam International Circuit u Južnoj Koreji. Staza od 5.6 km se na kalendaru Formule 1 prvi put našla 2010. godine. Održavanje trke je potvrđeno još u oktobru 2006. i tada se znalo da će promoter biti jedna privatna kompanija. Potpisani ugovor je bio na sedam godina sa opcijom produženja za još pet, čime bi se obezbedilo održavanje trke bar do 2021. godine.
Stazu je dizajnirao poznati arhitekta, Hermann Tilke i onda se sastoji od stalnog i privremenog segmenta. U okviru projekta je bila planirana i izglednja modernog gradskog kompleksa.
U sklopu staze je i jedan od najdužih pravaca u kalendaru Formule 1, a poznato je da su dugi i brzi pravci zaštitni znak Hermanna Tilkea. Staza se sastoji od kratkih i brzih krivina, a nakon dugih pravaca slede spore krivine, što je trebalo da omogući lakše preticanje.
Kao i mnoge druge azijske staze i ova je planirana da se vozi kao noćna trka, međutim odlučeno je da se na početku vozi po dnevnom svetlu.
Iako su organizatori u decembru 2009. rekli da izgradnja staze teče po planu, to u realnosti nije bilo tako. Plan je bio da sve bude gotovo do početka jula 2010, tri i po meseca pre održavanja trke, a čelnici su priznali da imaju problem sa pronalaženjem smeštaja za svo osoblje i gledaoce pošto je taj region zemlje bio prilično nerazvijen.
Finalna inspekcija staze je urađena samo 13 dana pre trke, a Charlie Whiting je tada potvrdio da VN Koreje može da se održi.
Prva trka je održana po jakom pljusku, a u jednom trenutku je čak bila i prekinuta. Oko staze su bile tone blata i peska od građevinskih radova koji su još bili u toku. Trka se zbog crvene zastave odužila, a na kraju je završena gotovo po mrklom mraku, što zbog toga što je bilo oblačno, što zbog toga što je sunce već bilo zašlo. U trci punoj preokreta je pobedio Fernando Alonso u Ferrariju , dok su oba vizača Red Bulla Sebastian Vettel i Mark Webber dramatično završili svoje učešće pre vremena.
U 2011. godini, organizatori Velike nagrade Koreje su izrazili nezadovoljstvo uslovima svog ugovora sa Bernijem Ecclestonom i menadžmentom Formule 1, posebno u vezi sa troškovima taksi za sankcionisanje trka, i nastojali su da ponovo pregovaraju o uslovima ugovora. Međutim, Ecclestone je odbacio tu mogućnost, navodeći da su prvi pregovori već bili dovoljno teški i da su organizatori bili upoznati sa svim uslovima kada su ga prvi put potpisali ugovor. Ecclestone je nakon toga izjavio da će Velika Nagrada Koreje biti uklonjena sa kalendara u slučaju da organizatori trke ne budu u mogućnosti da plate takse. Konačni kalendar je objavljen u decembru 2011. i zadržao je Veliku nagradu Koreje.
Nakon Velike nagrade Australije 2012, organizatori trke u Koreji su objavili da su postigli novi dogovor sa menadžmentom Formule 1, kojim će uštedeti 20,5 miliona dolara. Direktor Velike Nagrade Koreje Kang Hyo-Seok, priznao je da je trka i dalje bila ‘preskupa’ za njegovu zemlju i predviđao je gubitak od 26 miliona dolara u 2012. Trka je ipak održana i 2013. godine, a ispostavilo se da je ujedno bila i poslednja u ovoj zemlji.
Otkazivanje
Velika Nagradu Koreje je bila na preliminarnom kalendaru za 2014. ali je trka izostavljena kada je objavljen konačni spisak.
U početku, trka nije bila uključena ni u preliminarni kalendar za 2015. Ipak, druga verzija objavljena u decembru 2014. je predviđala održavanje Velike Nagrade Koreje 3. maja 2015. Što je bila novina pošto se do tada trka uvek vozila krajem sezone. Bernie Ecclestone je u decembru 2014. rekao da je Velika Nagrada Koreje morala da bude dodata na kalendar za 2015. godinu iz pravnih razloga, navodeći ugovorne obaveze, ali je istakao da organizatori uopšte nisu bili zainteresovani za novi dolazak Formule 1.
Kasnije te godine je objavljeno da je FIA uklonila Koreju iz kalendara jer organizatori nisu želeli da ugoste najbrži cirkus.
Kratko su postojali planovi da se Velika Nagrada Koreje oživi u 2016, ali ni oni nisu realizovani.
Nakon ovoga se Koreja više nije ozbiljnije pominjala, a u kalendar su došle neke druge trke koje su se pokazale znatno isplativijim.