Dužina staze: 5.451 m
Broj krivina: 16
Broj trka: 16
Rekord kruga: 1m31.095s – Sebastian Vettel, Ferrari (2018)
2002. godine objavljeno je da će staza u Šangaju ugostiti timove i vozače 2004. na novoj stazi koju je projektovao Herman Tilke. Troškovi izgradnje isnosili su neverovatnih 240 miona dolara, ali rezultat toga je staza sa jednim od najbržih kompleksa krivina u kalendaru F1. Krivina od 270* napravljena je po uzoru na Istambul Park i prolazi se punim gasom.
Sa šefom komercijalnih prava Berniem Ecclestonom potpisan je ugovor na 7 godina, a prva VN Kine u Šangaju održana je 26.09.2004. Prvu pol poziciju kao i prvu pobedu na ovoj stazi ostvario je Brazilac Rubens Barrichello u Ferrariju.
U kratkoj, ali zanimljivoj istoriji VN Kine, organizatori se mogu pohvaliti činjenicom da je pobeđivalo dosta različitih vozača. Ova staza je takođe ostala upisana u istoriji kao mesto poslednje pobede Michaela Schumachera u Formuli 1 (2006).
Trka nije vožena od 2020. do 2022. zbog izbijanja epidemije koronavirusa u ovoj zemlji, koja se kasnije proširila na ceo svet. Postojao je plan da se trka vrati već u 2021, ali je povratak na kraju zakazan za 2022. u standardnom aprilskom terminu.
Međutim, organizatori su iz predostrožnosti još u prvoj polovini 2021. otkazali trku za 2022. i tada su mnogi počeli da sumnjaju da li će se Kina uopšte vraćati na kalendar. Ipak, u novembru 2021. je potpisan novi ugovor sa Formulom 1 kojim se garantuje mesto na kalendaru do 2025. a trka je trebalo da se vrati u kalendar 2023. U reprizi događaja u pripremi za šampionat 2022. Kina je odlučila da se povuče sa svog mesta i u rasporedu za 2023, ali nije isključila mogućnost povratka u kasnijem delu sezone.
Najuspešniji tim na ovoj stazi je Mercedes sa 6 pobeda, dok Ferrari ima 4, McLaren 3, Red Bull 2, a Renault 1.