Italijanski tim nije srećan ovom odlukom od strane vladajućeg tela.
Ferrarijev bolid takođe pati od fenomena poskakivanja na pravcu a FIA je pre VN Kanade donela direktivu o merenju vertikalne sile kako bi umanjila efekat poskakivanja na šta su žalili veliki broj vozača. Prema rečima šefa tima it Maranela, FIA se na ovaj način nije ponašala korektno, jer po njima oni su zaduženi da nađu rešenje a svakako opcija kao što je tehnička direktiva nije pristojna.
“Za nas, tehnička direktiva nije lepa. Ona samo objašnjava pravila ili način kako bi ona mogla da se kontrolišu. Ona nisu tu da se prilagode pravilima. To je nešto više za one koji ta pravila smišljaju. Ona su na grešku uvedena.” kazao je Mattija Binotto za The Race.
Ova nova direktiva omogućila je da se stavi dodatna šipka na zadnjem delu poda a Mercedes je bio jedini tim koji je uspeo da testira ovako izmenjen pod. To je upalo za oko Helmutu Marko a i Mattiji Binottu koji je izjavio da njegov tim nije u stanju da ovu stvar tako brzo izvede.
“Mi ne bi smo mogli da ovo izvedemo tako brzo.” dodao je šef Ferrarija i na taj način odgovorio Toto Wolffu koji je ranije izjavio da je njegov tim ovu stvar napravio za samo jedan dan.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Ma ti ljudi iz Mercedesa su cudo . Cim saznaju pravila pre ostalih odmah su tu rezultati .