Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Horner objasnio Verstapenovu strategiju na VN Španije

Max Verstappen, Red Bull, Lando Norris, McLaren, VN Španije 2025. / Sam Bagnall/Sutton Images/Getty Images/Red Bull Content Pool

Vozač Red Bula imao je dosta različitu taktiku u odnosu na vodeće vozače.

Maks Verstapen rešio je da iskoristi taktiku sa tri zaustavljanja tokom trke na stazi Katalunja, koja je davala rezultate sve do pred sam kraj, kada je sigurnosni automobil izašao na stazu. Od tada nastavo je nastao veliki problem za Holanđanina koji više nije imao raspoloživ set mekših pneumatika, pa su tako stvari krenule naopako.

Sve ove odluke objasnio je i šef tima.

Christian Horner, Red Bull, VN Španije 2025. / Mark Thompson/Getty Images/Getty Images/ Red Bull Content Pool

“Sve to izlaska sigurnosnog automobila, mi smo bili bliže Meklarenima zbog strategije koju smo izabrali.” izjavio je Kristijan Horner a prenosi GPblog.com. “Oni su trebali da budu ispred nas za 20 sekundi, ali to za to je bila odgovorna naša strategija. To nas je ostavljalo u igri. Imali smo i male šanse da ih obiđemo tokom poslednjeg servisa. Ne znam da li bi to uspelo, ali bismo možda imali prednost pozicije na stazi. Tako da do tada, sve smo radili ispravno. Naši servisi bili su dobri, kao i strategija. Nažalost, sigurnosni auto je u tom momentu izašao na stazu. Tada ne želite da ostanete na tom setu pneumatika jer su svi ostali uzimali sveže gume i jedna stvar koju smo imali bio je bilo nov set tvrdih guma za koji nismo imali neke informacije. Gledajući unazad, u 20 od 20 puta da smo ga ostavili na stazi, obišli bi ga oba vozača Meklarena. Da li bi tada i Lekler bio ispred? To je sve subjektivan osećaj, nikada ne bismo znali. Tada odluke donosite u odnosu na informacije koje imate. Rizik koji smo imali sa strategijom od tri zaustavljanja i sa scenerijom kada je sigurnosni auto izašao u poslednjoj trećini trke je taj da smo tada bili veoma izloženi. Naš prvi set mekih guma je do tada u sebi imao odrađene kvalifikacije, odradio je krugove za izlazak na grid i start. Tako je to bilo nekih sedam ili osam krugova. Bio je na istom bolidu. Tada smo morali da biramo između novih tvrdih guma ili starih mekih pneumatika.”

Zapratite nas

Leave a Reply