Vozači mercedesa su ponovo imali odličan tempo, a razlike između njih dvojice su bile minimalne.
Brendon Hartley je bio prvi koji je duže vreme ostao na stazi i on je ujedno vozio i prve brze krugove. Njegovo najbolje vreme je na početku iznosilo 1m20.212s.
Potom su vozači Mercedesa i Ferrarija izašli na stazu i prvo je Bottas vozio 1m18.496s, a potom ga je za desetinku ipo nadmašio Vettel.
Vremena su brzo padala u tim trenucima. Na prvom mestu su se smenjivali vozači Mercedesa koji su koristili meke gume, dok su ostali bili na super-mekim. Bottas i Hamilton su ujedno bili i prvi vozači koji su ovog vikenda vozili ispod 1m18s, a najbolje vreme je držao Britanac i iznosilo je 1m17.844s.
Vozači Red Bulla su imali svoju strategiju pošto su koristili srednje-tvrde gume tokom većeg dela treninga, a impresivno vreme je sredinom sesije imao petoplasirani Ricciardo, koji je zaostajao svega sedam desetinki za Hamiltonom.
Dvadesetak minuta pre kraja, Vettel se vratio na stazu i vozio 1m17.604s, ponovo na super-mekim gumama. Potom su Mercedesovi vozači po prvi put danas montirali super-meku gumu i Hamilton je vozio 1m17.281s, dok je bottas bio desetinku ipo sporiji. Vremena su dodatno popravili Vettel i Raikkonen, ali su ostali na trećem i četvrtom mestu. U tim trenucima je razmak između prve četvorice bio tri desetinke.
Ricciardo je na super-mekim gumama izašao na stazu tek u samom finišu sesije i on je bio peti sa sedam desetinki zaostatka. Verstappen sa druge strane nije ni izlazio na stazu, a nije imao ni priliku pošto je par minuta pre kraja Hartley izleteo u krivini 9 i udario u zaštitni zid. Taj incident je bio i kraj treninga pošto je sesija prekinuta.
Hamilton je ostao najbrži ispred timskog kolege i dvojca Ferrarija predvođenog Vettelom. Ricciardo je bio peti ispred Magnussenai Grosjeana u Haasu, a prvih deset su kompletirali Sainz, Alonso i Gasly.