Mercedesovi vozači su imali ogromnu prednost u odnosu na konkurenciju.
Vozači su počeli da izlaze na stazu desetak minuta po početku sesije. Raikkonen i Magnussen su prvi vozili merene krigove, ali su odmah za njima išli i timovi iz gornjeg doma. Prvo je Albon preuzeo prvo mesto, ali ga je ubrzo nadmašio Stroll sa 1m22.556s.
U narednim minutima su se smene na vrhu nastavile, a vodeću poziciju je držao Gasly sa 1m22.034s. On je nešto kasnije spustio na 1m21.578s i držao je prednost ispred Ocona i Sainza.
Hamilton je na stazu izašao tek nakon pola sata i odmah je vozio novo najbolje vreme, koje je iznosilo 1m21.085s. Potom je usledio i krug od 1m20.645s, dok je Bottas uspeo da se približi na nešto manje od tri desetinke.
Nakon pauze od desetak minuta, vozači su počeli da se vraćaju na stazu, ali na mekim gumama.
Mercedesi su samo potvrdili svoju dominaciju na toj komponenti. Hamilton je vozio 1m20.192s, dve desetinke brže od Bottasa, dok im je najbliži pratilac bio Gasly sa skoro sekundom zaostatka. Verstappen je zaostao preko jedne sekunde, dok su iza njega bili Sainz, Kvyat, Stroll, Leclerc, Perez i Ocon koje je razdvajalo oko pola sekunde.
Poslednji segment treninga je ostao rezervisan za testiranje trkačkog tempa i iz vremena je bilo jasno da Mercedes i tu drži veliku prednost i kako se sada čini, zabrana različitih modova motora, bar na vrhu, neće promeniti ništa.
U samom finišu treninga je nove meke gume montirao Norris. On je vozio 1m21.089s, čime je skočio na treće mesto i potisnuo Ocona iz prvih deset, a to je ujedno bila i jedina promena u plasmanu do kraja treninga.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.