Tim iz Maranela želi da bude konkurentan na svim poljima.
Pošto naredne sezone na snagu stupaju i nova aerodinamička pravila, jasno je da će timovi morati da dele trenutne resurse i ograničenja oko razvoja ovogodišnjih bolida i projekta za 2026. Svakako je da će biti ekipa koje će rešiti da se ranije okrenu pravilima za novu godinu, ali biće i onih koji će želeti da što bolje i jače krenu u ovu sezonu.

Tim iz Maranela imaće 60 sati više da provede u vazdušnom tunelu u odnosu na Meklaren, ali i 60 sati manje u odnosu na Red Bul. Kako piše Autosprint.it, Ferarijev tehnički direktor Loik Sera je još u oktobru pripremio jasan plan razvoja za ovu sezonu i distribuciju dozvoljenih resursa. Tako će u Maranelu kao prioritet u početku godine biti novi bolid, što znači da će SF-25 imati prednost u vazdušnom tunelu u odnosu na projekat za 2026., ali će se ta situacija kasnije tokom godine promeniti. Italijanska ekipa će pokušati da se što bolje prilagodi novoj tehničkoj direktivi koja će stupiti na snagu već na VN Španije, kada će se na drugačiji način meriti fleksibilnost prednjeg krila, a upravo ova promena umela je u prošloj sezoni da napravi velike razlike na gridu.
Sa druge strane, Ferari će pre leta raditi na modernizaciji svog vazdušnog tunela.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Ee.. Sta napravise od F1..
Trebalo bi sine da postave umesto asfalta i da rese ovu agoniju koja traje vec 20ak godina. Toliko pravila, propisa, ogranicenja.. Pa ljudi moji dosli su u situaciju da vozaci po kisi vise i ne voze, tacnije voze, ali se ne trkaju, vec se vrte u krug k’o budale u nedogled iza bezbednosnog vozila.