Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Evo šta je sve novo u predstojećoj sezoni Formule 1

Nova sezona samo što nije stigla a evo i svih promena koje će biti prisutne.

Pre svega, prošla godina bila je obeležena velikim promena na tržištu vozača, pa su samo Mercedes i Haas zadržali svoje vozače dok su ostali timovi bili prinuđeni da urade određene izmene. Jedna od najvećih promena jeste prelazak Charlesa Leclerca u Ferrari dok je u Sauber otišao Kimi Raikkonen. Ništa manje važan nije ni prelazak Daniela Riccirda iz Red Bulla u Renault, pa je tako kao njegova zamena u timu iz Milton Kinsa stigao Pierre Gasly. Takođe, Carlos Sainz je izabran da zameni Fernanda Alonsa u McLarenu .

Sa druge strane imamo šest novih-starih imena na gridu, pa su se tako u šampionat vratili Robert Kubica, Antonio Giovinazzi i Daniil Kvyat dok će Lando Norris, George Russell i Alexander Albon debitovati u Formuli 1.

Ujedno, Red Bull je rešio da raskine saradnju sa Renaultom i uzme Hondine agregate, Force Indija je dobila nove vlasike pa sada nosi ime Racing Point ali prema nekim navodima sprema se novi naziv tima.

Što se tiče kalendara kao i prošle godine imaćemo 21. trku, sa nekim malim izmenama. Karavan će kao i ranijih godina startovati u Australiji a po prvi put posle 1963. imaćemo trku i u decembru. Čeka nas i veliki jubilej, a to je 1000. trka koja će se odražti na trećoj rundi šampionata u Kini.

Novi bolidi imaće malo izmenjen izgled u odnosu na svoje predhodnike, a jedna od glavnih promene biće u prednjem krilu. Ovaj deo biće malo širi ali i jednostavniji jer neće imati kaskadne elemente i to se sa ciljem kako bi se povećalo preticanje na stazi. Takođe, i zadnje krilo biće redimenzijonisano kako bi poboljšalo stbilnost auta a imaće i led diode. Od ove sezone, svi vozači moraće da zajedno sa svojom opremom i sedištem da teže najviše 80kg, dok zapremina rezervoara povećana sa 105 na 110kg.

FIA je dosta radila i na pravilima kada vozači budu kažnjeni pomeranjem na gridu, pre svega da bi ih ohrabrila da što ravnopravije učestvuju na kvalifikacijama. Ujedno timovima biće teže da u narednoj godini koriste sistem za sagorevanje ulja koji im je davao ključno prednost pre svega u Q3 segmentu.

Izvor: racefans.net
(Diskusija)

Leave a Reply