Srpski tim predvođen Zoranom Stefanovićem i Mike Coughlanom je tokom 2010. ozbiljno aplicirao za mesto u Formuli 1 sa nadom da bi tim mogao da se nađe na gridu u 2011.
Ekipa je kasnije podnela aplikaciju i za dolazak na grid u 2015, ali su se tokom 2014. sami povukli iz procesa selekcije.
Ipak, pokušaji tokom prve dve godine su bili i najozbiljniji, s obzirom da je tim imao i spreman bolid koji je preuzet od Toyote.
Tim Stefan GP je planirao da zauzme mesto tadašnjeg US F1 tima, nakon što su Amerikanci objavili da neće biti u stanju da budu spremni za početak 2010.
Ipak, FIA nije dala zeleno svetlo Stefanoviću za učešće u šampionatu, iako se znalo da je preuzeo Toyotinu opremu i čak je poslao u Bahrein gde se održavala prva trka sezone.
Stefanović je tokom 2010. još jednom ušao u proces selekcije, ovoga puta za 2011, ali je FIA odlučila da ni jedna od organizacija koje su aplicirale za trinaesto mesto na gridu, ne ispunjava minimalne finansijske i tehničke uslove.
Na kraju, tim je ostao sa dve šasije pod imenom TF110. Konstruisala ih je Toyota, koja se na kraju 2009. povukla iz Formule 1.
Bolid TF110-01 je testirao Kazuki Nakajima tokom privatne test sesije 2010.
Crveni bolid na slikama je u specifikaciji sa tog testa i u bojama u kojima je StefanGP planirao da se takmiči.
Za bolid je bio pripremljen i prvi paket unapređenja u koji su spadali produvani difuzor, kao i različite specifikacije prednjeg i zadnjeg krila.
Druga šasija je ostala crna i nikada se nije našla na stazi.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Kao što sam i ranije putem nekih medija objavio u pitanju su prevaranti. Mnoge ljude koji su za njih radili nisu ni dinara platili. Pokušali su da iz ničega nešto stvore ali ne može preko tuđih leđa.