Baš te sezone FIA i italijanski tim sklopili su tajni sporazum.
Mattia Binotto progovorio je o 2019. godini kada se Ferrari uveliko borio sa Mercedesom, posle čega se verovalo da tim iz Maranela ima nelegalan motor. Zbog toga je vladajuće telo rešilo da još jednom pregleda italijansku pogonsku jedinicu i naredila da se izvrše neke promene a Ferrari je od VN SAD te godine izgubio svoje dosadašnje performanse. Tokom zime između 2019. i 2020. FIA i tim iz Maranela sklopili su nagodbu a detalji ovog dogovora nisu izašli u javnost ali bilo je jasno da je u pitanju bila sama snaga agregata, što se najviše pokazalo po modelu SF1000 koji je zaostajao na ovom polju.
Sada, prvi čovek Ferrari kaže da je njihov agregat funkcionisao na samom rubu pravila dok je FIA ovu pogonsku jedinicu smatrala da ona nije radila baš u skladu sa pravilnikom ali zbog toga nikakve kazne nije bilo.
“To je bilo u prošlosti i preferiram da više o tome ne pričam.” kazao je Mattia Binotto za BBC: “Ono što smo mi radili jeste da smo bili na samoj liniji pravila. U stvari, on nije bio nelegalan, jer da jeste mi bi smo bili diskvalifikovani.”
Naime, kako su mediji pisali tokom 2019. Ferrari je na drugačiji način dostavljao gorivo su svoj agregat, što mu je omogućilo veću snagu kao i veću potrošnju. Ovi navodi još uvek nisu potvrđeni.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.