Ovaj list navodi da ovim proizvođačima ne ide baš sve po planu.
Kao što svi odavno već znamo u Formuli 1 u narednoj sezoni imaćemo veliku promenu aerodinamičkih pravila, kao i to da od tada na snagu stupa nova konfiguracija motora. Ove pogonske jedinice neće imati MGU-H komponentu, koja je u razvoju trenutnih agregata podizvođačima zadavala puno izazova, ali će sa druge strane na raspolaganju imati veću upotrebu električne energije.

Kako navodi Auto Motor und Sport, razvoj ovih pogonskih jedinica ne ide baš glatko za sve, pa po njihovim informacijama Ferari i Red Bul već zaostaju u svom planiranom razvoju, dok sa druge strane Mercedes po ovom pitanju dobro napreduje.
Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Znači to da (iako ima 27 godina) “stari lisac” Ferštapen prelazi u Mercedes, jer zna da će, barem neko vreme, Mercedes biti dominantan. Svi su izgledi da će premaštiti i Hamiltona po broju titula.
Sreca. Znaci nastavljamo u ovom ritmu sledecih 5-6 sezona i onda ce se neko setiti da ce se pravila ponovo menjati i da oni nisu na vreme obavesteni i post ce se nastaviti nekoliko decenija da bi nakon toga bilo sve jos teze.