Finac je potvrdio svoj tempo od petka i na poslednjem treningu pred kvalifikacije.
Svi vozači su tokom prvih desetak minuta vozili samo instalacione krugove, a prava akcija je kre-nula nešto kasnije kada je prvi mereni krug vozio Sinz. Njega je ubrzo sa prvog mesta skinuo Bottas sa vremenom 1m30.781s, dok je Hamilton bio dve desetinke sporiji. Iza njih je bio Raikkonen, koji nakon greške u prvom krugu nije mogao da ozbiljnije ugrozi vremena Mercedesa.
Zanimljivo je bilo da su se vodeći timovi odmah odlučili da koriste super-meke gume, dok su ostali bili na mekim.
Izuzetak je bio Red Bull, a Verstappen je bio svega desetinku sporiji od Bottasa, dok je Ricciardo bio tek šesti nakon greške u svom prvom pokušaju.
Sebastian Vettel je u svom prvom izlasku na stazu imao problem sa desnom bočnom stranom boli-da koja zbog čega nije stigao da postavi vreme, a na stazu se vratio dvadesetak minuta pre kraja i došao do prve pozicije sa vremenom 1m30.719s.
On se međutim nije dugo zadržao na vrhu pošto je Raikkonen izašao na stazu sa novim super-mekim gumama i vozio 1m29.868s.
Do kraja sesije su mogli da ga ugroze još samo vozači Red Bulla koji nisu koristili super-meke gu-me. Njihova vremena su ipak bila preko pola sekunde sporija od Raikkonenovog. Verstappen je bio šest stotinki brži od Ricciarda i njih dvoje su zauzeli drugo i treće mesto. Hamilton je ostao na četvrtom mestu, dok Vettel do kraja sesije nije izlazio na stazu, pa nismo imali prilike da vidimo njegov krug na novim gumama. Iza Vettela su redom u plasmanu bili Bottas, Hulkenberg, Sainz, Gasly i Alonso.