Andy Cowell opisao je da je su pomalo “lude” neke odluke u vezi sa propisima za ovogodišnje agregate.
Iako je Mercedes dominirao tokom svih godina u novoj turbo-hibridnoj eri, šef odelenja za razvoj agregata nemačke kompanije ne podržava odluku da se smanji broj jedinica po sezoni, odnosno sa četri dozvoljnih na tri.
“To je ludo. Zbog toga će proizvožači morati da predizajniraju neke delove. Mi smo do sada proizveli najmanje od 80 do 100 motora, koje smo prvo testirali u labaritoriji i onda smo od njih birali potrebih četriri agregata sa najboljim karakteristikama na polju snage i pouzdanosti. To su preveliki troškovi od kojih proizvođači se teško ili nikako ne oporavljaju.” kazao je Cowell.
Alain Prost koji je svojevermeno držao svoj tim Prost GP a sada radi kao savetnik Renaulta, kazao je da nema prevelike vajde od toga da se smanje troškovi u trenutnoj eri agregata:
“Kada sam imao moj tim, tokom 2001. godine motor nas je koštao 23 miliona evra a do kraja godine taj račun je narastao na 25.5 miliona. Danas agregati koštaju od 12 do 14 miliona. Čak su i proizvođači smanjili cene iako su motori postali previše složeni.”