Tračevi i spekulacije

Ferari se sprema da u Muđelu testira novo zadnje vešanje na SF-25

Lewis Hamilton, Ferrari, VN Emilije Romanje 2025. / Ferrari Media Centre/Antonin Vincent / DPPI

Odluka Loika Sere da uloži resurse u tehnički neuspešan projekat SF-25 potekla je iz uverenja da postoji takozvani „neiskazani potencijal“, koji bi nova mehanička komponenta trebalo da konačno otkrije, jer je već poznato da Ferari radi na novoj verziji zadnjeg vešanja.

U pitanju je složen proces koji podrazumeva preispitivanje nekih ranijih tehničkih odluka. Redizajnirati i stabilizovati tehnički paket nije nimalo lako a sve to mora da se izvede u okviru važećih tehničkih i budžetskih ograničenja, u trenutku kada se Formula 1 već nalazi pri kraju važećeg tehničkog pravilnika. Kako prenosi Autoracer.it italijanska ekipa planira da validira novu arhitekturu vešanja kroz test vožnju za potrebe proizvodnje medijskog sadržaja (filmski dan) na stazi Muđelo već tokom jula, pri čemu će SF-25 biti opremljen upravo novim zadnjim vešanjem.

Charles Leclerc, Ferrari, VN Bahreina 2025. / Ferrari Media Centre

Ovaj test će imati kritičan značaj i poslužiće kao realna provera potencijala novog rešenja. Tek nakon analize podataka prikupljenih na stazi, Ferari će doneti konačnu odluku o tome da li i kada će novo vešanje biti uvedeno u upotrebu. Izbor staze Muđelo, a ne Fjorano, je potpuno strateški, jer Muđelo pruža daleko realističnije uslove trkanja, sa brzim krivinama koje generišu visoka bočna opterećenja i visinskim promenama. Takvi uslovi omogućavaju prikupljanje korisnijih podataka za mehaničku kalibraciju novog sistema, za razliku od ograničenog Fjorana.

Zapratite nas

Ostavite komentar