Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Autoracer.it: Ferari radi na potpuno novoj verziji zadnjeg vešanja

Charles Leclerc, Ferrari, VN Majamija 2025. / Ferrari Media Centre/Xavi Bonilla/DPPI

Tim iz Maranela želi da što pre reši svoje probleme.

Nije tajna da su se i Šarl Lekler i Luis Hamilton tokom prvih nekoliko trka dosta žalili na probleme sa zadnjim delom bolida, ali stvari nisu išle mnogo na bolje ni kada je primenjena drugačija vrsta podešavanja.

Lewis Hamilton, Ferrari, VN Majamija 2025. / Ferrari Media Centre

Kako navodiitalijanski sajt Autoracer.it, Ferari će morati da se vrati na početak kada je u pitanju zadnje vešanje, jer inženjeri uveliko rade na pripremanju nove verzije. Trenutna konfiguracija zadnjeg vešanja ne može da postigne rezultate koje je tim video u simulatoru, dok nova ne bi bila spremna za trku u Španiji, već je realnije da stigne na VN Velike Britanije ili VN Belgije.

Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

4 Comments

    • Zapravo je suprotno. Prema izvestajima, aerodinamici ne fali apsolutno nista. Cak kazu da je odlicna, ali ne mogu da je u potpunosti iskoriste zbog limitacija koje imaju zbog zadnjeg vesanja. Problem koji je doveo do ovoga je to sto Ferari prosle godine u kljucnom delu sezone nije imao nikog na poziciji tehnickog direktora. Razvojni plan za SF24 je vec bio formiran i sproveden je uspesno do kraja, ali je zato SF25 pretrpeo nedostatak kljucne figure tokom kljucnog perioda razvoja. Zato Sera sada mora da krpi rupe, ako uopste moze.

  • Ob borbe za titulu do borbe za opstanak. To moze samo Ferari , ali bitnije je da na svaku trku donesu novu kolor semu. 😭😭😭

Leave a Reply