Finac je imao skoro pola sekunde prednosti nad timskim kolegom, a Mercedes je bio jedini od vodećih timova koji je već na prvom treningu koristio ultra-meke gume.
Finac je na najmekšoj komponenti guma zabeležio krug 1m17.824s, a Hamilton je morao da se zadovolji drugom pozicijom. Iza njih je bio Verstappen, koji je na super-mekoj gumi zaostao oko pola sekunde, je bio treći ispred timskog kolege Ricciarda i vozača Ferrarija Vettela i Raikkonena.
McLaren-Honda je ponovo imala probleme pošto su se novi motori u Alonsovom i Vendoorneovom bolidu gotovo odmah pokvarili i zbog toga ih čekaju nove kazne u nedelju.
Tridesetak minuta pre kraja sesije je došlo do prekida, nakon što je Celis Junior u bolidu Force Indije udario u zaštitni zid, pa su redari imali dosta posla oko raščišćavanja staze.
Na početku sesije je nekoliko vozača iskoristilo priliku da isproba Halo sistem, a priliku da ponovo vozi F1 bolid je dobio Antonio Giovanazzi.
Na početku sesije su Hamilton i Bottas razmenjivali najbrže krugove na super-mekoj gumi, a Vettel ih je pratio u stopu. Nemac je polovinom sesije ostvario najbolje vreme i odvojio se od dvojica Mercedesa.
Prvi na ultra-mekim gumama je bio Bottas koji je odmah oborio Vettelovo vreme za celu sekundu. Njegovo vreme je do kraja sesije bilo nedostižno, a petorica vozača iza njega su imala vremena u okviru svega tri desetinke.