I ovoga puta na stazi Sakir očekuje se velika degradacija pneumatika.
Italijanski dobavljač guma je prema svojim podacima preračunao da će najbrža strategija za VN Bahreina biti sa dva zaustavljanja. To uključuje start na mekim gumama najkasnije do 19. kruga, pa prelaz na tvrde do 43. i završetak se očekuje ponovo na mekoj komponenti. Druga taktika je nešto slična ali se razlikuje njen kraj, gde se umesto najmekših savetuje da se koristi najtvrđi pneumatik. Treća opcija uključuje čak tri servisa, gde bi se startovalo sa mekim do 14. kruga, prelaz na tvrde do 33. pa ponovo korišćenje mekih guma do 46. kruga i završetak bi bio opet na toj istoj komponenti. Kao najsporija opcija Pirelli je proračunao da će to biti start na mekim do 20. kruga, opet bi se koristila ista komponenta do 40. i kraj bi se dočekao na medijum gumi.
Ovoga puta svi su se trudili da sačuvaju što više setova pneumatika za trku, pa je tako kod oba vozača Red Bulla ostao po jedan novi set od sve tri komponente, dok dvojac Mercedesa na raspolaganju ima da nova seta tvrdih i jedan novi set medijum guma a Ferrarijevi piloti imaju samo dva seta novih tvrdih guma.
Startni grid za VN Bahreina (moguće su promene do pred sam start)
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i X nalog.
Neverovatno za Alpin da toliko podbaci.
Porelli retko kad pogodi 🤣🤣🤣