Tim iz Maranela radi i na projektu novih motora za 2026.
Ferrari na početku godine nije zabeležio rezultate kojima se nadao, zbog čega sada pokušava da dostigne vodeći Red Bull i Aston Martin, koji je svakako najveće iznenađenje. Pojedini italijanski mediji pišu da će tim za trku u Imoli doneti drugačiju verziju bolida, sa izmenjenim bokovima, zadnjim vešanjem i podom, ali do tada na rasporedu ih čeka još VN Australije, VN Azerbejdžana i VN Majamija.
Sa druge strane radi se i na projketu novog agregata za 2026. a za ove pogonske jedinice se zna da će biti 50% električne. Kako piše Corriere della Serra, Ferrari je za ovaj posao na rukovodeće mesto postavio Wolfa Zimmermanna, koji je ranije već bio u njihovoj organizaciji. Prema navodima ovog lista ovaj Nemac je već predvodio projkeat za trenutnu verziju pogonske jedinice koja se smatra jednom od najjačih po jednom krugu, ali je imala određenih problema sa pouzdanošću. Na ovaj način Zimmermann više ne bi bio svakodnevno prisutan u dnevnim operacijama tima, već bi se fokusirao na novi izazov.
Za sada nema potvrde ove informacije od strane Ferrarija.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Sad kad tonu kao kamen svaki dan plasiraju neku novu informaciju kako ce sutra biti bolje i kako ce resiti probleme koji su se pojavili iz nicega. To sto je taj nemac konstruisao motor koji je najbrzi u jednom krugu (navodno) bi trebao znati da trka traje 50 i vise krugova. Iz Ferrarija sve sto dodje treba uzeti sa rezervom.
Wolf Zimmerman je vec godinama zaposlen u Ferrariju. On je jedan od idejnih dizajnera Ferrarijeve “super fast” cilindarske glave !