Staza Sakir poznata je po tome što je veoma zahtevna za pneumatike.
Još na testiranjima pa i na prvim treninzima mogli smo da vidimo da je potrošnja pneumatika na ovoj stazi dosta velika, zbog čega je Pirelli doneo novu verziju C1 komponente kao tvrde a pored nje na raspolaganju su još i C2 kao medijum i C3 kao meka guma.
Tako ovoga puta italijanski dobavljač predviđa da bi najbolja opcija za 57 krugova na VN Bahreina bila sa startom na mekim gumama koji bi se zamenile najkasnije od 20. kruga posle čega bi se prešlo na medijum do 42. kruga a karirana zastava uzelabi se sa opet mekim pneumatikom. Druga opcija takođe uključuje start na mekoj komponenti ali do 17. kruga, opet prelazak na tvrdi do 38. kruga i opet sa ovom komponentom bi se dočekao kraj trke. Treća mogućnost uključuje svakako start na mekim ali do 21. kruga, onda upotrebu medijum komponente do 42. kruga i završetak na opet mekoj gumi. I četvrta mogućnost jeste svakako start na mekim do 16. kruga, prelaz na tvrde do 38. kruga i završetak na medijum pneumatiku.
Što se tiče preostalih setova pneumatika, kod vodećih poznato je da je Charles Leclerc sačuvao jedan set mekih guma za trku a vozači Ferrarija nemaju novi set i medijum guma u odnosu na ostale, ali zato imaju jedan set viška tvrdih pneumatika.
Startni grid za VN Bahreina (promene su moguće do pred početak trke)
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.