Vladajuće telo želi da što pre da reši sve nedoumice oko pravila o sagorevanju ulja u motoru.
Več duže vreme Formula 1 se susreće se slučajem sagorevanja ulja u motoru a prvi je to u praksi primenio Mercedes, kada je ovaj proces počeo da primenjuje u kvalifikacijama. Ipak, FIA je od trke u Bakuu uvela određene restirkcije, kada je stvila granicu na korišćenje ovih hemikalija koje se koriste u ove svrhe.
Iako je novo pravilo o ovom slučaju već dogovoreno za 2018., FIA želi da tokom ove godine sve timove što bolje spremi za predstojeću promenu. Zbog toga je izdata tehnička direktiva pre VN Mađarske u kome je definisana granica potrošnje ulja od 0.6 litara na 100km koja je predviđena za narednu sezonu. Ipak, vladajuće telo je pažljivo posmatralo razvoj ovogodišnjih agregta posle čega je došla do zaključka da će ovi motori od VN Italije moći da koriste samo 0.9 litara na 100km, kako bi ih na taj način što bolje pripremila za narednu sezonu.