Moguće je letnja pauza imala veliki uticaj na F1-75.
Još od početka sezone zbog nove konfiguracije bolida vozači Formule 1 imali su velikih problema sa fenomenom poskakivanja što im je prouzrokovalo određene fizičke probleme. Zbog toga su se svi ujedinili po ovom pitanju, gde je FIA-a spremila određenu tehničku direktivu koja je posle odlaganja uvedena za VN Belgije. Ova tehnička direktiva odnosila se na oscilacije bolida kao i na njegovu visinu, što je doprinelo da se ovaj problem reši. Ipak, svi bolidi nisu podjednko primili ovu promenu a to je možda i slučaj i sa Ferrarijem.
Kako navodi Auto, Motor und Sport, italijanski tim je morao da izmeni neke stvari što je uticalo na vozački konfort. Sada F1-75 više se ne ponaša isto a naročito je to slučaj kada se ide preko ivičnjaka jer je postojala mala praznina između poda i šasije koja je bila ispunjena materijalom koji je ublažavao neravnine a toga sada nema. Takođe, prema navodima ovog izvora bolid Ferrarija je viši u odnosu na ranije što utiče na prianjanje i balans.
Do sada tim iz Maranela je demantovao da je tehnička direktiva uticala na performanse kod pneumatika.
Evo kako su izgledale gume Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena posle trke u Japanu.
Here is the difference in wear between Verstappen's front tires and Leclerc's at the end of the Japanese GP pic.twitter.com/Mz9jJPpEJt
— AnythingF1 (@AnythingF1_) October 10, 2022
Ferrari pd hitno srediti špuru…. 😉
Tako je , to je mnogo rasiren trap pa ih jede sa unutrasnje strane .