Organizatori šampionata razmišljaju i o ovoj mogućnosti.
Formula 1 je od prošle godine uvela pravilo o ograničenju budžeta, kako bi uspela održi poslovanje timova i gde je dozvoljeno da se potroši 145 miliona dolara. Ipak, u ovaj obračun ne spada razvoj motora od strane proizvođača kao i da postoji izuzetak da se neulkalkulšu primanja i tri najplaćenija predstavnika tima kao i plate vozača. Sada, ovo pravilo će sigurno važiti i za proizvođače agregata od 2026. a već se priča da bi nešto slično moglo da se učini i sa vozačima.
Šef Mercedesa je za Motorsport-total.com izjavio da bi plate vozača trebalo da budu deo izuzetka za tri najplaćenija osoblja tima. Ali, Toto Wolff se slaže da bi svaki vozač trebao da bude u mogućnosti da zaradi onoliko novca koliko imaju i drugi sportsiti iz svetske klase.
Sa duge strane prvi čovek Ferrarija smatra da je ovo pitanje sada dosta teško jer Max Verstappen ima ugovor sa Red Bullom do 2028. a dok su njegovi vozači pod obavezom sve do 2024. Mattija Binotto je dodao da bi uvođenje ovog pravila imalo uticaj samo na tri do četiri tima.
“To bi uticalo samo na tri ili četiri tima, ne više. Sada ti timovi imaju dugoročne ugovore sa svojim vozačima. To znači da ovo pravilo neće moći da uvedemo u skorije vreme.” dodao je Švajcarac.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.