Ponovo se ponovio scenario u kojem je Bottas bio najbrži na treninzima, da bio nda Hamilton na kvalifikacijama zadao ključni udarac.
Početak kvalifikacija je bio odložen pola sata zbog problema sa poklopcem šahta, koji je nastao na samom kraju trećeg treninga.
Kada su kvalifikacije konačno krenule, Hamilton je bio taj koji je tokom Q1 imao najbolje vreme. Njegov krug od 1m16.828s je bio svega pola desetinke brži od Verstappenovog, dok je Bottas još toliko zaostajao za Holanđaninom.
U finišu su vozači iz donjeg doma imali dosta problema da zagreju gume u svojim poslednjim pokušajima i u takvim uslovima su Raikkonen, Giovinazzi, Grosjean, Magnussen i Latifi morali da završe kvalifikacije, dok je Russell ponovo uspeo da prođe dalje.
U Q2 su viđene veoma zanimljive strategije. Mercedesovi vozači su očekivano krenuli da se kvalifikuju sa srednje-tvrdim gumama, a pored njih su jedini još Ferrarijevi vozači imali isti plan. Bottas je bio najbrži sa 1m16.466s, tri desetinke ispred Hamiltona i pola sekunde ispred Verstappena. Što se Ferrarijevih vozača tiče, oni su i u drugi pokušaj u Q2 ušli sa srednje-tvrdom gumom i Leclerc je uspeo da izbori plasman među prvih deset, dok je Vettel ostao tek na petnaestom mestu, nakon što nije uspeo dovoljno dobro da pripremi gume za svoj finalni pokušaj. Pored njega, ispod crte su ostali još Ocon, Stroll, Kvyat i Russell.
Nakon prve runde krugova u Q3, Bottas je imao prednost sa krugom 1m16.986s, pola desetinke ispred Hamiltona, dok je Verstappen bio nešto više od desetinke sporiji od Bottasa.
Ono što je bilo interesantno da su se Mercedesovi vozači odlučili da u drugom pokušaju voze na srednje-tvrdim gumama, s obzirom da su vremena u Q3 na mekim bila sporija.
U takvim uslovima je Hamilton osvojio pol poziciju sa vremenom 1m16.652s, ali valja istaći i da je imao krug više od Bottasa u poslednjem izlasku na stazu. Finac je ostao desetinku iza timskog kolege, dok je Verstappen bio treći sa dve desetinke sporijim vremenom.
Leclerc je bio desetinku iz aVerstappena na četvrtom mestu, Perez je bio peti, Albon šesti, Sanz sedmi, Norris osmi, Gasly deveti, a Ricciardo deseti.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.