Šef Mercedesa kaže da mu je dosadilo da sluša Mattiu Binotta koji konstantno ističe da je aerodinamika glavni Ferrarijev problem.
Nakon kvalifikacija je postalo jasno da je veći deo Ferrarijevog zaostatka u Austriji do slabih performansi na pravcima. To je nešto što je primećeno još na testovima, a nakon odluke FIA da postigne sporazum sa Italijanskim timom oko motora. Detalji ovog sporazuma ni danas nisu poznati, a drugi timovi su izrazili svoju frustraciju zbog toga.
Ferrari tvrdi da nije prekršio nikakva pravila i da nema nameru da otkriva detalje sporazuma jer bi na taj način isplivale tajne tima.
Binotto je još ranije govorio da se tim više fokusirao na aerodinamiku, što je glavni uzrok slabijih performansi na pravcima.
Wolff mu međutim ne veruje:
„Ne želim više da dajem komentare na ovu temu. Mislim da je dovoljno rečeno. Ne želim previše da pričam o Ferrariju. Ovde je glavni problem menadžment, i zato ne želim da idem u detalje. Oni na kvalifikacijama nisu pokazali dobre performanse, a mi želimo da budu konkurentni i da se trkaju sa nama pod istim pravilima. Ništa me ne bi učinilo srećnijim da imamo tri-četiri tima koja bi se borila za pobede“, izjavio je Wolff.
Kada je upitan da prokomentariše podatke koji govore u prilog da je Ferrarijev glavni problem motor, a ne toliko šasija, Wolff nije hteo da da jasan odgovor.
„Mattia je taj koji je rekao da su krenuli drugim putem i da motor nije problem. Ne mogu više da slušam to. Želim da oraspoložim ljude u Ferrariju. Oni su sjajna kompanija sa sjajnim ljudima, ali nemam razloga da oraspoložim Mattiu“, izjavio je Wolff.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.