Šef Mercedesovog tima nije veliki ljubitelj novog zaštitnog sistema za kabinu vozača.
Posle godinu dana testiranja i isprobavanja, FIA je odlučila da od 2018. godine Halo zaštita bude sastavni deo novih bolida. Ova odluka ponela je dosta kontraverzi ali za sada nije došlo do promene odluke, kao i da upravo ovaj deo stavra velike probleme inženjerima oko samog dizajna novih automobila.
“Ovo je užasan komad. Imalo sam prilike da vidim naš prvi prototip. To je jedan veliki deo metala, koji je dosta težak i koji se nikako ne uklapa u prirodu svih bolida. Ali mi moramo da se brinemo o bezbednosti vozača, ali ako će ovaj sistem pomoći u spašavanju života onda moramo da ga ugradimo.” kazao je Toto Wolff.
Kao i ostali i Wolff se nada da će Halo zaštita tokom vremena evoluirati, što bi pomoglo inženjerima u njegovom konstruisanju.
“Možda ćemo u budućnosti naći neko rešenje koje će zadovoljiti sve, nas inženjere i sve ljubitelje. Što se tiče aerodinamičkog razvoja nisam se previše upuštao u to, jer vidim da svi imaju isti problem. Verovatno će se težina bolida povećati za oko 10kg.” dodao je šef Mercedesa.