Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Volf naveo da se Mercedes i ove godine muči sa pregrevanjem zadnjih pneumatika

Toto Wolff, Mercedes, VN Australije 2025. / Mercedes AMG F1 Media Centre/Richard Pardon

Šef ekipe istakao je da se ovaj problem često manifestuje u toplijim uslovima.

Nemački tim pokušao je da sa novim W16 ove godine reši sve negativne aspekte koji su imali sa svojim prethodnikom, gde je pregrevanje guma značajno uticalo da na performanse bolida. I pored dobrog rezultata u Bahreinu, Džordž Rasel nije uspeo da kapitalizuje povoljan učinak na kvalifikacija u Imoli i Španiji, jer je njegov tempo na trci opao zbog visokih temperatura guma.

Zbog toga šef ekipe smatra da je ovaj problem usađen duboko u sam bolid.

Toto Wolff, Mercedes, VN Španije 2025. / Mercedes AMG F1 Media Centre/Jiri Krenek

“Mislim da svaki bolid ima suštinski DNK koji je prenesen u sam dizajn.” izjavio je Toto Volf za Motorsportweek.com. “Mislim da smo mi velika organizacija sa mnogo naučnika i inženjera, pa ponekad ne znamo šta bolid radi. Nisam siguran da Meklaren tačno zna zbog čega je brz, jer sve to na kraju dolazi do glavnih razlika u detaljima, odnosno dobrom odrađenom inženjerskom poslu. Mislim da se naš bolid tokom godina muči sa pregrevanjem zadnjih guma. Uvek smo bili jaki kada su uslovi bili hladni, jer tada nismo imali ove probleme. Ako se prisetite trke u Las Vegasu prošle godine, od samog početka vozači su javili da se bolid odlično ponaša, da ima prianjanja kao nikada ranije. Sa druge strane, ostali vozači su javljali da oni pak nemaju prianjanja. Tada možete da vidite neke stvari koje susuštinski prisutne u vašem bolidu, ponekad mi to možemo bolje ili lošije da maskiramo sa različitim podešavanjima, ali to je jednostavno u bolidu.”

Zapratite nas

Leave a Reply