Nemac je zahvaljujući neverovatnom čuvanju guma uspeo da odbije napade Valtterija Bottasa i dođe do druge pobede u sezoni.
Već na startu trke, Bottas je iskoristio čistiju stranu staze i obišao Raikkonena za drugo mesto. Vettel je sjajno startovao i lako je zadržao vodeću trojicu, a odlično je bio krenuo i Gasly koji je na trenutak preuzeo četvrto mesto od Ricciarda. Težak start je imao Hamilton koji je bio u velikoj gužvi i on u početku nije mogao mnogo da napreduje. Kroz poredak se dobro probio Verstappen i našao se u duelu sa Hamiltonom za deveto mesto. U drugom krugu, Ricciardo je nakon problema sa bolidom morao da odustane, a samo krug kasnije je došlo do kontakta između njegovog timskog kolege i Hamiltona u krivini 1. Deblji kraj je izvukao vozač Red Bulla kome je pukla zadnja leva guma.
Zbog ostataka na stazi je na stazi uveden period virtualnog vozila bezbednosti. Na kraju četvrtog kruga su oba vozača Red Bulla bila u boksu i to ih je bacilo na samo začelje trke.
Trka je nastavljena u petom krugu, a najbolji manevar je na glavnom pravcu izveo Hamilton koji je zahvaljujući boljoj maksimalnoj brzini obišao Ocona, Alonsa i Hulkenberga i došao do šestog mesta.
U šestom krugu je sa trke odustao i Verstappen i to je ujedno bio i kraj trke za Red Bull.
Hamilton se do devetog kruga lako probio ispred Magnussena i Gaslyja i došao do četvrtog mesta. On je u tim trenucima zaostajao 14 sekundi za Vettelom, koji je imao prednost od tri sekunde u odnosu na Bottasa.
Prvi od vozača koji su u tim trenucima bili u bodovima je na promenu guma otišao Magnussen u 14. krugu i on je odlučio da ostane na super-mekoj komponenti guma. Samo krug kasnije je na promenu išao i Alonso, a on je prešao na srednje-tvrde gume što je sugerisalo da će na njima doći i do kraja trke.
Serija promena guma se nastavila i u narednim krugovima. Redom su u boks ulazili Gasly, Hulkenberg i Vandoorne, a na vrhu je u tim trenucima Vettel počeo da gubi prednost u odnosu na Bottasa, a Ferrari je reagovao u 19. krugu, kada je Vettel prešao na meke gume, onda krug kasnije i Raikkonen.
Bottas je u boks otišao u 21. krugu i kao Alonso montirao srednje-tvrde gume.
Vettel je do 24. kruga potpuno sustigao vodećeg Hamiltona koji nije menjao gume. Nemac je taj duel lako rešio u svoju korist na glavnom pravcu na početku 26. kruga, ali je u procesu jurnjave za svetskim šampionom izgubio oko sekund ipo od prednosti u odnosu na Bottasa.
Hamilton je krug kasnije prema očekivanjima prešao na srednje-tvrde gume i vratio se na četvrto mesto, 25 sekundi iza Vettela.
U narednim krugovima se situacija primirila pošto su se razlike između vodećih stabilizovale. Jedini ko je pravio mali napredak je bio Hamilton pošto je imao najsvežije gume.
U 36. krugu na drugo stajanje je otišao Raikkonen. Ferrari je za njega pripremio super-meke gume, međutim, došlo je do problema sa zamenom zadnjeg levog točka, Raikkonen je krenuo pre nego što je promena završena, obdario jednog od mehaničara i morao je da stane na sred pit-lane-a. To je bio kraj trke za njega, a Ferrari je izgubio odličnu priliku da još jednom ostvari dvostruki podijum.
Italijanski tim je u tom trenutku odlučio da rizikuje i promeni Vettelovu strategiju, koja je do tog trenutka očigledno podrazumevala dve promene guma. Nemac je dobro kontrolisao tempo sve do poslednjih 7 krugova, kada su Botrasove gume počele da dolaze do izražaja.
Vettel je u tim trenucima potpuno izgubio tempo, ali je vozio dovoljno precizno i u kritičnim delovima kruga je bio dovoljno brz da ne dozvoli Bottasu da ga napadne.
Hamilton je bio usamljen na trećem mestu, dok je do neverovatnog četvrtog mesta došao Pierre Gasly i time doneo prve bodove Toro Rossu, ali i najbolji plasman u trci za Hondu od povratka u Formulu 1.
Magnussen je pokupio prve bodove za Halas osvajanjem petog mesta, ispred Hulkenberga, Alonsa, Vandoorne, Ericssonai Ocona.