Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Vettel i Ferrari nadmudrili Mercedes u Australiji

Vettel je došao do prilično ubedljive pobede u Australiji zahvaljujući sjajnom tempu i boljoj strategiji od Mercedesa.

Vremenski prilike u Melburnu su bile bolje nego bilo kog drugog dana tokom vikenda, a temperatura staze je dostigla 36 stepeni.

Velike probleme još pri dolasku na grid je imao Daniel Ricciardo koji se zaglavio u šestoj brzini.

On je na kraju trku započeo tek nakon drugog kruga kada je izašao iz boksa.

Kao i prošle godine, start je odložen a ovoga puta je Hulkenberg zauzeo pogrešno mesto na gridu.

Start je prošao bez većih uzbuđenja. Prvih pet vozača su zadržali svoje pozicije, a Massa je uspeo da preskoči Grosjeana na startu i dođe do šestog mesta. Magnussen i Ericsson su imali udes u krivini 3, ali su se oboje vratili na stazu i nastavili trku.

Hamilton i Vettel su relativno brzo počeli da prave prednost u odnosu na ostale, a Nemac je držao priključak. Bottas je zaostajao četiri sekunde za Vettelom, a Raikkonen još isto toliko za drugim Mercedesom.

U 17. krugu je Hamilton otišao u boks i prešao je na meke gume. On se na stazu vratio iza Verstappena na peto mesto, dok je Vettel ostao na stazi.

Nemac je u boks otišao u 23. krugu i on se na stazu vratio ispred Hamilton i Verstappena. Holanđanin je taman usporio Hamiltona onoliko koliko je trebalo i Ferrari je kroz pot-stop preskočio Mercedes na stazi. Bottas je svoje gume promenio u 25. krugu, a Raikkonen jedan krug kasnije.

Verstappen je za razliku od ostalih prešao na super-meke gume a Vettel je imao prednost od šest sekundi u odnosu na Hamiltona kada se staza očistila između njih.

U 29. Krugu je Ricciardo i definitivno odustao sa trke kada je stao između krivina 3 i 4.

Po završetku prve runde pit-stopova je usledio miran period trke. Vettel je održavao prednost od 6-7 sekundi u odnosu na Hamiltona. Ono što je bilo zanimljivo videti je da se Bottas konstantno približavao Hamiltonu. Verstappen je takođe smanjivao zaostatak u odnosu na Raikkonena, a Vettel je na čelu u jednom trenutku stvorio čak deset sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona. Ferrari i Mercedes su generalno imali jako izjednačen tempo i jedine promene u rastojanju su se dešavale u trenucima kada su zaobilazili vozače koji su kasnili po čitav krug.

Do kraja nije bilo nikakvih bitnijih dešavanja. Vettel je pobedio sa deset sekundi ispred Hamiltona i Bottasa, Raikkonen je zadržao četvrto mesto, Verstappen je bio peti, Massa šesti, Perez sedmi, Sainz osmi, Kvyat deveti dok je Ocon na svom debiju osvojio prvi bod u karijeri zauzimanjem desetog mesta.

 

(Diskusija)

Leave a Reply