Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Verstappen uz dosta sreće došao do pol-pozicije u Imoli

Max Verstappen

Haotične kvalifikacije u Imoli su trajale skoro dva sata zbog brojnih incidenata.

Vozače je dočekala prosušena staza na početku kvalifikacija i dobar deo njih je odlučio da odmah koristi meke gume za suvo, ali je bilo i onih na komponenti za promenjive uslove.

Međutim, već nakon pet minuta smo imali prvi prekid kvalifikacija pošto se Albonu prvo zapalila, a onda i eksplodirala zadnja desna kočnica. Sličan incident sa iste strane je Williams imao još na testu u Bahreinu i čudno je bilo što su se kočnice pregrejale i u znatno hladnijim uslovima u Imoli.

Redari su morali da čiste dobar deo staze pošto je Albon odlučio da se vrati do boksa.

Sesija je nastavljena nakon desetak minuta pauze i tada su svi izašli na gumama za suvo.

Najbolje vreme u Q1 je na kraju imao Leclerc sa vremenom 1m18.796s. To je bilo pola sekunde bolje od Verstappena i Sainza koje je razdvajala svega jedna stotinka, a sjajan utisak je ostavio Zhou koji je bio samo četiri desetinke iza njih dvojice i čak ispred Pereza.

Na začelju se u finišu vodila velika borba za prolaz u Q2, a na ivici su između ostalih visili Hamilton, Perez i Russell.

Mercedesovi vozači su nekako zahvaljujući novom setu guma uspeli da se probiju u Q2, a ispod crte su ostali Tsunoda, Gasly, Latifi, Ocon i Albon i to u velikoj meri komplikuje nastavak njihovog vikenda.

Kiša je ponovo prišla blizu. Staze na početku Q2. Svi su odmah pojurili na stazu, a procena je bila da će biti vremena samo za jedan mereni krug po suvom.

Svi su pritiskali do maksimuma, a onda novi prekid na deset minuta pre kraja kada se Sainz izvrteo i udario u zid u krivini Rivazza. To je bio kraj sesije za njega i to u trenutku kada je imao drugo vreme.

Do nastavka sesije je počela da pada i kiša tako da niko nije mogao da unapredi svoje vreme.

Vozači koji nisu imali sreće i ostali izvan prvih deset su bili Russell, Schumacher, Hamilton, Zhou i Stroll.

Najbolje vreme od 1m18.793s po suvom je imao Verstappen, a nekoliko vozača koji su imali prolaz je odlučilo da u samom finišu izašlo na stazu kako bi osetili prijanjanje.

Kako je počeo Q3 i prvi krugovi, tako smo dobili novi prekid kada je Magnussen izleteo u krivini Aqua Minerale. Ipak, on je kao i Norris na prvom treningu uspeo da se izvuče i vrati do pit-lane-a, pa je sesija veoma brzo nastavljena.

Naravno, na čelu se odmah vodila borba između Leclerca i Verstappena. Monačanin je imao prednost od dve stotinke posle prve runde krugova, ali je onda ponovo istaknuta crvena zastava pošto je Bottas parkirao bolid pored staze. U trenutku kada su bile istaknute žute zastave Verstappen je popravio svoje vreme i došao do prve pozicije. On je međutim usporio na vreme u problematičnoj zoni i zadržao je najbolje vreme.

Na satu je ostalo još samo tri minuta, što je značilo da će svi imati priliku za samo jedan brzi krug pre kraja.

Sesija je konačno poslednji put nastavljena nakon nešto duže pauze, a blaga kiša je nastavila da pada u međuvremenu.

Vozači nisu uspevali da poprave vremena pošto su uslovi bili lošiji, a sve je začinio Norris koji je ponovo izleteo u krivini Aqua Minerale i izazvao još jedan prekid, što je ujedno bio i kraj sesije.

Verstappen je tako uz dosta sreće osvojio prvu pol-poziciju u sezoni ispred Leclerca i Norrisa, koji je takođe imao dosta sreće sa vremenskim uslovima.

Četvrti sutra na sprint trci kreće Magnussen, pa potom slede Alonso i Ricciardo.

Perez je završio tek kao sedmi, dok su prvih deset kompletirali Bottas, Vettel i Sainz.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Izgleda da se sreca koja je pratila Hamiltona prethodnih godina i napustila ga u poslednjoj trci preselila na Verstapenovu adresu….

Leave a Reply