Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Verstappen upečatljiv na završetku testova

Holanđanin je kao prvog dana prikazao izuzetan tempo. AlphaTauri i Alfa Romeo odlični, a Mercedes neubedljiv.

Prva sesija je počela relativno mirno za većinu vozača, ali je Leclerc odlučio da ne čeka i u dva izlaska na stazu sa C3 komponentom je postavio dva veoma brza kruga. Drugi je bilo ostvarenje od 1m30.486s i to vreme je bilo najbolje tokom prva tri sata. On se kasnije fokusirao na simulaciju trke, a kako je vreme odmicalo, tako se staza sve više zagrevala, pa su C3 i mekše komponente sve teže uspevale da održe performanse u jednom brzom krugu.

Prerez je na kraju uspeo nakon nekoliko pokušaja na C3 komponenti da ostvari bolje vreme, a na kraju je na C4 vozio 1m30.187s, što je bilo najbolje vreme prve sesije. Nekoliko pokušaja je imao i Norris, ali je on uspeo samo da se približi Leclercu na dve desetinke, pa je završio kao treći. Ono što je bilo primetno u njihovim pokušajima je to da su gume dobro funkcionisale u prvoj polovini kruga, a onda su se  do pregrevale i činile bolide nestabilnim.

Gasly je bio odličan četvrti, isto nakon nekoliko pokušaja u poslednjih sat vremena, dok je Ocon bio solidan peti.

Mick Schumacher je imao još jednu bitnu i produktivnu sesiju koju je završio kao šesti, dok Bottas na sedmom mestu nije jurio vremena i fokusirao se na trkački tempo.

George Russell je danas prvi put vozio novi Williams i prvu sesiju je iskoristio za upoznavanje sa bolidom i imao je osmo vreme.

Još dva vozača koja nisu jurila vremena tokom prva četiri sata su bili Raikkonen i Stroll. Oni su kao i Leclerc odradi celu simulaciju trke i imali su deveto i deseto vreme.

Večernja sesija je bila znatno važnija za timove, a Verstappen je sredinom sesije prvi put na ovim testovima spustio ispod 1m30s. On je kasnije na test gumi dodatno popravio na 1m29.792s, a timovi su na oko sat ipo pre kraja počeli da prelaze na najmekše komponente.

Temperatura staze je bila sve niža, što je odgovaralo mekim komponentama, pa su viđena pomeranja u poretku.

Prvo je na kratko najmlađi vozač na gridu Yuki Tsunoda preuzeo prvo mesto na C4 gumi, ali ga je bukvalno nekoliko sekundi kasnije nadmašio najstariji vozač Kimi Raikkonen na istoj komponenti sa 1m29.766s.

Kasnije je Verstappen još jednom preuzeo prvo mesto sa 1m29.733s na C3 gumi u krugu u kojem je više bio van staze nego na njoj, što dovoljno govori o brzini Red Bulla.

Tsunoda je pola sata pre kraja montirao najmekše C5 komponentu i ostvario 1m29.282s, ali ga je nedugo nakon toga nadmašio Verstappen sa 1m28.960s na C4. Japanac je kasnije malo popravio vreme na C5, ali je ostao desetinku iza.

Treći je bio Sainz na C4 komponenti, šest desetinki iza Verstappena, a Španac je sat vremena pre kraja imao manji problem sa hidraulikom.

Raikkonen je tokom večeri vozio simulacije kvalifikacionih krugova i bio je četvrti, a šampion iz 2007. je proveo i najviše vremena na stazi.

Hamilton je za razliku od Bottasa imao ponovo mnogo problema sa kontrolom bolida pa je bio tek peti i to na najmekšoj C5 gumi.

Russell je na istoj komponenti bio desetinku iza u Williamsu, dok je Ricciardo završio kao sedmi.

Perezovo prepodnevno vreme je bilo dovoljno za osmo mesto ispred Alonsa. Obojica su vremena ostvarili na C4, ali u različitim uslovima.

Leclercovo vreme na C3 je bilo dovoljno za deseto mesto, Norris je bio jedanaesti, Gasly dvanaesti, Ocon trinaesti, a Mazepin četrnaesti.

Schumacher i Bottas su bili petnaesti i šesnaesti, dok su na začelju bili Vettel i Stroll uz napomenu da je Nemac ponovo izgubio pola sesije zbog kvara na turbo punjaču.

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply