VN Nemačke je bez premca najbolja trka koju smo gledali od početka nove hibridne ere u Formuli 1. Bilo je puno preokreta, a Mercedes je nakon što je kontrolisao prvu trećinu trke doživeo potpuni debakl.
Pred početak trke je padala kiše, a direkcija, trke je odlučila da start bude iza vozila bezbednosti. Iako padavine nisu bile jake, svi su krenuli u trku na gumama za veliki pljusak pošto je na stazi bilo dosta bara.
Trka je konačno započela nakon deset minuta startom iz mesta.
Verstappen je imao veliko proklizavanje na startu što je smanjilo pritisak na Hamiltona i otvorilo prolaz Bottasu i Raikkonenu koji su nadoknadili pozicije. Iza Verstappena je bio Hulkenberg, dok se do kraja prvog kruga Leclerc probio na šesto mesto.
Verstappen je do početka drugog kruga uhvatio ritam i obišao Raikkonena, a krug kasnije je na stazu izašlo vozilo bezbednosti pošto je Perez izleteo sa staze i imao kontakt sa zaštitnim zidom na izlasku iz krivine 10.
Vettel je iskoristio priliku da ode u boks i pređe na Inter medijum gume.
U narednom krugu su i ostali krenuli u boks, a Magnussen, Stroll, Russell i Kubica jedini nisu menjali prenumatike.
Danac se zahvaljujući tome našao na drugom mestu između dva mercedes, dok je Stroll bio peti.
Trka je nastavljena u petom krugu, a Bottas i Verstappen su odmah obišli Magnussena, a isto je ubrzo učinio i Leclerc koji je prethodno obišao Strolla.
Iza njih, Hulkenberg je držao peto mesto ispred Raikkonena i Vettela koji je odlično napredovao u uvodnoj fazi.
Na čelu, Hamilton je mirno gradio prednost, koja je do desetog kruga iznosila tri sekunde, Verstappen se držao na oko dve sekunde od Bottasa, dok je Leclerc u duelu sa Strollom i Magnussenom na restartu izgubio vreme i pao na oko šest sekundi iza vozača Red Bulla.
U 15. krugu je Ricciardu eksplodirao motor i morao je da parkira bolid u krivini 9.

Zbog toga je na stazi označen period pod virtualnim vozilom bezbednosti, a Leclerc je to iskoristio i otišao na promenu guma pa je izgubio znatno manje vremena nego što bi inače za liderom.
U 23. krugu je Magnussen pokušao sa prelaskom na najmekšu komponentu za suvo, a isti potez je krug kasnije povukao i Vettel.
Verstappen je u 26. krugu montirao srednje-tvrde gume u nadi da će mu to možda omogućiti da obiće Bottasa, ali je u trenutku kada je Finac otišao u boks, napravio grešku u trećem sektoru i ostao iza.
Krug kasnije smo videli virtualno vozilo bezbednosti pošto su u istom trenutku na istom delu staze incidente imali Norris i Perez, a Leclerc je opet iskoristio priliku da promeni gume i zahvaljujući tome je napredovao na drugo mesto.
Međutim, samo krug kasnije je napravio grešku i završio u zidu što je izazvalo novi izlazak vozila bezbednosti.

U tom trenutku je počela da pada i kiša pa su svi ponovo krenuli ka boksu da menjaju na intermedijum gume.
Tom prilikom je Hamilton imao incident po ulasku u boks kada je oštetio prednje krilo, a Mercedesovi mehaničari su bili potpuno nespremni za njegov ulazak pa je Britanac izgubio ceo minut u boksu.

To je na kraju omogućilo Verstappenu da povede trku zahvaljujući pravovremenoj reakciji i promeni guma, a na isti način je profitirao i Hulkenberg koji je bio drugi, dok je Bottas pao na treće mesto, pošto je morao da ostane krug duže na stazi zbog Hamiltonovog dugog ostanka u boksu.
Još jedan vozač koji je profitirao je bio Albon koji se našao na petom mestu ispred Hamiltona, Sainza, Raikkonena, Vettela, Gaslyja i Giovinazzija koji su u tom trenutku zauzimali mesta koja donose bodove.
Trka je ponovo nastavljena u 34 krugu, a direkcija trke je odmah objavila da je Hamilton dobio pet sekundi kazne, pošto je pri poslednjem odlasku u boks to učinio sečenjem linije ulaska u pit-lane na mestu gde to nije dozvoljeno.
Verstappen je na vrhu odmah stvorio ogromnu prednost, ispred Hilkenberga i Bottasa, dok je Hamilton imao dosta posla sa Albonom, ali je nekako uspeo da izbori sa njim.
Bottas je u 37. krugu konačno obišao Hulkenberga, a Verstappen je do tog trenutka već imao skoro osam sekundi prednosti. Krug kasnije je i Hamilton prošao Hulkenberga i dao se u poteru za Bottasom.
U 41. krugu grešku u poslednjoj krivini pravi Hulkenberg koji zbog bare samo produžio u zaštitni zid, a zbog toga se na stazi još jednom našlo vozilo bezbednosti.

To je iskoristio Verstappen da montira nove gume za kišu, a prednost koju je imao mu je omogućila da se vrati na prvo mesto.
Osim njega je gume menjao još samo Vettel, a on je sa sedmog pao na deseto mesto.
Trka je još jednom nastavljena u 46 krugu, a Bottasu je neposredno pre tog a javljeno da se do kraja trke ne očekuju padavine.
Hamilton se nakon restarta našao pod velikim pritiskom od Albona i Sainza, ali je nekako uspeo da se odbrani.
Već nakon prvog kruga su svi krenuli u boks po gume za suvo, a najbolje je prošao Stroll koji je montirao meke gume još tokom perioda vozila bezbednosti.
On je nakon svih promena poveo trku ispred Verstappena iako je na restartu bio petnaesti, ali je Holanđanin veoma brzo povratio poziciju nakon svog pit-stopa.
Treće mesto je pripadalo Kvyatu koji je takođe pre svih menjao gume, dok je Bottas bio četvrti, četiri sekunde iza.
Hamilton je tokom svoje promene morao da odradi još jednu kaznu zbog spore vožnje neposredno pre prvog restarta trke, pa je 15 krugova pre kraja bio tek dvanaesti.
Kvyat je u 51. krugu obišao Strolla za drugo mesto, a njihov duel je omogućio Bottasu da se približi.
Hamilton je u 54. krugu imao veliko izletanje u krivini 1, ali je imao i velike sreće pošto nije došao u kontakt sa zidom. On je potom još jednom otišao u boks nakon čega se vratio na samo začelje.
Potpuni debakl Mercedesa upotpunio je Bottas koji je u 57. krugu izleteo u krivini 1, udario u zid i završio trku.
Vozilo bezbednosti je ponovo moralo na stazu, što je omogućilo Vettela da dođe u priliku da se bori sa Kvyatom, Strollom i Sainzom koji su bili između njega i Verstappena.
Trka je po poslednji put nastavljena pet krugova pre kraja, a neposredno nakon restarta je Vettel odmah uzeo četvrto mesto Sainzu.
Tri kruga pre kraja Nemac prelazi i treće mesto pored Strolla, a krug kasnije prolazi i Kvyata i dolazi do druge pozicije koja je u jednom trenutku trke za njega delovala potpuno nemoguće.
Verstappen je na čelu mirno priveo trku kraju, dok je Kvyat ostao treći na kraju.
Četvrto mesto je pripalo Strollu ispred Sainza, Albona, Raikkonena, Giovinazzija, Grosjeana i Magnussena.
