Vozač Red Bulla uspeo je da zabeleži trijumf na stazi u Interlagosu.
Prelep dan sačekao je vozače, timove i fanove pred početak trke na stazi Insterlagos. Temperatura staze bila je 49 a vazduha 21 stepen. Zbog ranije najavljene zamene agregata došlo je do pomeranja u startnom poretku, pa je tako Cahrels Leclerc vraćen na 14. mesto.
Veliki broj vozača kao i oni koji su bili u prvih 10 odlučio se da startuje na mekim gumama, dok su Ricciardo, Hulkenberg, Leclerc, Kvyat, Russell i Kubica izabrali medijum komponentu. Verstappen je odmah na startu poveo kolonu, ali je Hamilton uspeo da se nađe ispred Vettela i tako dođe do druge pozicije. Bottas je bio četvrti ispred Albona a Leclerc je uspeo da posle prvog kruga dođe do 11. mesta. Vodeći vozač Red Bulla odmah krenuo da beleži najbrže krugove i tako umakao Hamiltonu na oko 2 sekunde dok se jednu sekudnu iza njega nalazio Vettel. Grosjean i Raikkonen su vodili veliku bitku za 7. mesto a njima se upravo približavao Leclerc.
Do petog kruga momak iz Monaka obišao je Francuza u Haasu a krug kasnije i Finca u Alfa Romeu. U osmom krugu imali smo i prvu lokalnu žutu zastavu u četvrtoj krivini, jer je do kontakta došlo između Ricciarda i Magnussena, gde se Danac okrenuo na stazi a Australijancu je bilo oštećeno prednjeg krilo zbog čega je morao na hitnu zamenu. Leclerc je nastavio sa agresivnom vožnjom pa je uzeo šestu poziciju od Galsya. Zbog udesa sa Magnussenom, Ricciardo je dobio kaznu dodavanjem još pet sekundi na svoje završno vreme.
Lewis Hamilton bio je prvi koji je u 21. krugu otišao na zamenu pneumatika koji je opet uzeo meke gume i na stazu se vratio na šestom mestu. Sledeći je bio Max Verstappen koji je primenio istu taktiku ali je po povratku na stazu izgubio mesto od Lewisa Hamiltona jer je na izlasku iz pitlena naišao na Roberta Kubicu. Vozač Mercedes je ubrzo zatim obišao Leclerca na stazi ali je to odmah učinio i Verstappen, koji je na startom ciljnom pravcu obišao i Hamiltona i tako povratio izgubljenu poziciju.
Albon je u tim momentima propustio Verstappena ali Tajlađanin nije uspeo da se odbrani od napada aktulenog šampiona. Sledeći na servis bio je Sebastian Vettel koji se ovoga puta odlučio za medijum komponentu dok se Bottas odlučio da stavi tvrdu gumu. Charles Leclerc je bio poslednjih od vodećih koji je otišao na servis, pa je tako i on uzeo tvrdu gumu. Verstappen je do 30. kruga napravio 2.5 sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona dok je Vettel za njim kasnio nešto više od 12 sekundi.
Hamilton je tada gubio tempo u odnosu na ostale pre svega jer se dosta mučio sa svojim pneumaticima. Valtteri Bottas je već u 42. odlučio da zameni svoje tvrde za medijum gume a krug kasnije i Lewis Hamilton je svratio do boksa kako bi uzeo takođe medijum gumu. Red Bull je reagovao pa je tako Max Verstappen rešio da pokrije Mercedesovu taktiku zbog čega je Holanđanin svratio do boksa i on takođe uzeo medijum gume.
Bottas je od tada žestoko napadao Leclerca ali je vozač Ferrarija uspevao da odoli napadima. U 50. krugu na svoj servis ponovo je otišao Sebastian Vettel koji je ovoga puta uzeo meku komponentu za završnih 21. krug. Tri krugova kasnije Valtteri Bottas bio je prvi vozač koji je odustao sa trke jer je doživeo defekt na motoru. Zbog toga sudije su odlučile da na stazu posle žutih zastava izbace i sigurnosni automobil. Verstappen se odlučio da odmah ode do boksa i uzme meke gume dok je Hamilton rešio da ostane na stazi. Leclrec se odlučio da uradi isto kao i Verstappen pa je i on uzeo meku gumu.
U 60. krugu sigurnosno vozilo se uklonilo sa staze pa je tako Verstappen najbolje iskoristio ovu situaciju i preuzeo vodeću poziciju od Hamiltona kao da je istu stvar učinio Albon u duelu sa Vettelom. Vozač Ferrarija i Red Bulla su u narednom krugovima razmenjivali udarce, ali je Tajlađanin uspeo da zadrži svoju poziciju. Da stvar bude još gora po Ferrari, njihovi vozači su u borbi za poziciju imali jedan incident na prilazu za treću krivinu, kada su se Vettel i Leclerc dodirnuli, posle čega je puklo vešanje na Leclercovom boldu dok je Vettel doživeo defekt na pneumatiku, pa su tako obojica odustali sa trke.
Hamilton se tada odlučio da ode do boksa kada se na stazu vratio sigurnosni automobil pa su tako oba vozača Red Bulla zauzela prvo i drugo mesto dok je na trećoj poziciji bio Pierre Galsy. U 70. krugu trka je ponovo puštena pa je tako Hamilton obišao Gaslya i napao Albona na prilazu za 8. krivinu zbog čega se vozač Red Bulla okrenuo. Tako je drugo mesto preuzeo Galsy koji je do kraja uspeo da zadrži ovu poziciju iza Verstappena. Treći je bio Hamilton koji se nalazio pod istragom dok je četvrti prošao Sainz. Peto mesto pripalo je Raikkonenu a iza njega našao se Giovinazzi. Sedma pozicja bila je za Daniela Ricciarda ispred Norrisa, Pereza i Kvyata.