Vozač Red Bulla uspeo je da se nađe ispred oba vozača Mercedesa.
Vremenski uslovi pred početak trećeg treninga bili su dobri. Temperatura staze bila je 30 a vazduha 16 stepeni, pa tako ni vetar nije bio jak sa brzinom od 2.5km/h. Inače, uslovi su za 10 stepeni hladniji u odnosu na jučerašnji dan.
Vozači Haasa bili su prvi koji su počeli sa radom na stazi, pa je tako prvo mereno vreme postavio Mick Schumacher sa medijum gumama – 1m23.026s. U narednom pokušaju Nikita Mazepin je odustao od kruga zbog proširenja staze, dok je njegov timski kolega upisao i jedno bezbolno okretanje. Ipak, Rus je sa medijum gumama uspeo da spoji najbrže sektore, pa tako postavi i najbolje vreme – 1m22.430s, ali ni Schumacher nije ostao dužan pa je sa njegovim medijum pneuamticima opet bio brži za oko 6 desetinki – 1m21.776s.
Posle 15 minuta od početka i ostali vozači krenuli su da izlaze na stazu, pa je tako Tsunoda bio u prilici da izbije na vodeću poziciju jer je sa žutim gumama upsiao krug od 1m20.997s. Posle Japanca na prvom mestu smenjivali su se Raikkonen, Perez, Alonso, pa ponovo Tsunoda. Ricciardo, Perez i Raikkonen su u ovim momentima radili na simulaciji kvalifikacija sa mekim gumama. Takođe, istu taktiku primenjivali su i oba vozača Ferrarija, dok je Gasly rešio da u ovom periodu oproba medijum gumu.
Baš tada i Ocon je bio u prilici da sa upravo medijum gumom zabeleži trenutno najbolje vreme od 1m19.672s, pa se tako iza njega našao Charles Leclerc koji je imao zaostatak od samo 71 hiljaditinku ali je koristio mekši pneumatik. Ipak, vozač Ferrarija u narednom krugu bio je brži ali je na kraju samo uspeo da smanji zaostatak za 2 hiljaditinke zbog greške koje je napravio u trećem sektoru. Tek skoro pa na polovini treninga pojavili su se i vozači Mercedesa, koji su montirali meki pneumatik, ali je njihov kao i brzi krug Verstappena prekinut zbog uvođenja stanja virtuelnog sigurnosnog automobila. Naime, vetar je na stazu dovukao jednu od reklama koja je morala da bude uklonjena.
Pauza je kratko trajala pa su vozači odmah nastavili sa radom, prvi među njima Verstappen koji je sa mekom gumom uspeo da dođe do druge pozicije. Ipak, njegov timski kolega je uspeo da na istoj taktici bude najbrži i nađe se ispred Leclerca – 1m18.840s. Hamilton je odmah rešio da i on da svoj odgovor, pa koji trenutak kasnije izbija na prvu poziciju gde je za 85 hiljaditinki bio brži od Meksikanca – 1m18.755s. Verstappen je ispeo da se poboljša u narednom pokušaju, ali je ostao na 4. mestu sa manje od 4 desetinke zaostatka. U ovom trenutku borba se rasplamsala na stazi, pa je tako Hamilton ponovo poboljšao svoje krug koji je sada iznosio 1m18.735s.
Zatim, usledio je jedan period pauze kada su vozači išli na zamenu pneumatika i dolivanje goriva. Po povratku, Holanđanin je rešio da preuzme stvar u svoje ruke i odmah je postavio najbrži krug sa mekim gumama – 1m18.545s. Upravo najmekši pneumatik bio je najćešći izbor za završnu trećinu sesije, gde su vozači AlphaTuarija, Alfa Romea, Alpinea i McLarena poboljšavali svoja lična vremena. Ubrzo se i Hamilton pojavio na stazi ali je morao da odustane od brzog kruga zbog žutih zastava koji su izbačene zbog okretanja Landa Norrisa ali u drugom pokušaju je uspeo da popravi lični krug za stotinku ali ne i da bude brži od Maxa Verstappena. Sa druge strane Bottas je uspeo da dođe do trećeg mesta sa zaostatkom od 0.275s. Posle vozača Mercedesa u akciju je krenuo i Verstappen koji u prvom pokušaju nije uspeo da popravi svoj učinak, ali jeste u drugom i tako uštopuje krug od 1m18.489s.
U poslednja dva minuta treninga beležimo i izletanje u pesak na osmoj krivini od strane Nikite Mazepina, ali je Rus uspeo da se vrati na stazu.
Rezultati:

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.