Holanđanin je uspeo da još jednom zabeleži najbrže vreme.
Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su mnogo hladniji u odnosu na prvi, pa je tako temperatura vazduha iznosila 28 a staze 33 stepena, što je za 15 podeoka manje jer je sunce već zalazailo a reflektori su već uveliko bili upaljeni.
Odmah po početku sesije vozači su krenuli sa instalacionim krugovima, odnosno svi su odmah počeli i sa brzim krugovima. Vozači Alfa Romea su odmah postavili najbrže vreme ali na tvrdim gumama, dok je Charles Leclerc sa medijum penumatikom postavio najbrži krug od 1m21.327s u momentima kada se Nikita Mazepin okrenuo na stazi. Verstappen je pratio Ferrarijevu taktiku pa je tako on postao najbrži jer je postavio vreme – 1m31.842s a iza njega nalazili su se Sainz i Gasly. Baš u prvih deset minuta na stazi bila je velika gužva, pa su tako vozači tražili prostor.
Bottas i Hamilton su kasnije od svih krenuli da voze brže krugove, pa je tako Finac imao najbolje vreme od 1m31.503s sa medijum gumama. U ranoj fazi treninga Kimi Raikkonen doživeo je incidet jer je ostao bez prednjeg krila, kada je izgubio kontrolu u trećoj krivini i otklizao u zaštitni zid, sve to u momentu kada Hamilton izbija na prvo mesto – 1m31.261s – medijum gume.
George Russell je bio prvi koji se u drugom treningu pojavio na mekim gumama, ali je njegovo vreme bilo dovoljno tek za osmo mesto. Odmah posle njega i ostali vozači krenuli su sa primenom C4 prnumatika pa je tako Vettel uspeo da se popne do treće pozicije sa 0.5 sekunde zaostatka za Hamiltonom koji posle svog vremena na najmekšoj komponenti bio brži od Sainza za samo 45 hiljaditinki na istoj komponenti. Alonso i Alpine izgleda da su se dosta mučili pa je tako Španac u tim momentima zauzimao 11. poziciju dok je Verstappen krugom od 1m30.847s izbio na vodeću poziciju ispred Landa Norrisa.
U poslednjoj trećini treninga svi vozači krenuli su sa simulacijom trkačkog tempa sa medijum i mekim gumama među kojima su bili i vozači Merecdesa i Red Bulla, dok je jedino Mik Scumacher bio na tvrdim pneumaticima. Zbog toga vozači nisu uspeli da poprave svoje pozicije u odnosu na ranije, jer su bolidi bili znatno teži.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.