Vozač Red Bulla bio je ubedljiv i na počeku današnjeg dana.
Vremenski uslovi pred početak trećeg treninga bili su slični kao jučerašnji, pa je tako temperatura staze iznosila 43 a vazduha 27 stepeni, Duvao je severo-zapadni vetar od 4 m/s.
Nešto posle paljenja zelenih svetala na izlazu iz pitlejna na stazu su se pojavila oba vozača aston Martina. Oni su odradili samo instalacione krugove i vratili se nazad u garažu, dok je situacija bila malo teža kod Nyca de Vriesa, čiji su mehaničari radili na popravci njegovog AT04 kojem je falio ceo zadnji kraj a iz AlphaTaurija stigla je potvrda da on neće učestvovati na trećem treningu zbog zamene motora. Posle uvodnih 10 minuta, sve više vozača je izlazilo na stazu a posle prve runde krugova najbolje vreme imao je Pierre Gasly od 1m30.718s. Francuz se na ovoj poziciji zadržao veoma kratko, jer je George Russull došao na vodeće mesto – 1m30.476s dok je iza njega sa zaostatkom od 16 hiljaditinki bio Lewis Hamilton. Max Verstappen je u tim momemtima imao 4. mesto (+0.248s) ali je vozač Red Bulla koristio tvrdu komponentu. Aktuelni šampion je samo koji momenat kasnije došao do vrha tabele sa vremenom od 1m29.882s dok se Pierre Gasly probio na drugu poziciju (+0.279s). Vozači Ferrarija su u ovoj fazi koristili medijum pneumatik, pa je tako Carlos Sainz zauzimao deveto (+1.333s) a Charles Leclerc deseto (+1.447s) mesto.
Sergio Perez je sledeći koji je postavio najbolje vreme i to je učinio sa mekim gumama, gde se za tri desetinke našao ispred svog timskog kolege – 1m29.417s. Max Verstappen nije odustajao od vožnje na tvrdom pneumatiku a na kraju uspeo je da smanji zaostatak za Meksikancem na samo +0.132s. Na polovini sesije oba prva dva mesta zauzimali su vozači Red Bulla a 3. i 4. pozicija pripala su Francuzima iz Alpina.
U ovim momentima vozači su išli do garaže na redovno dolivanje goriva, zamene guma i finim podešavanjima a Carlos Sainz i Charles Leclerc bili su prvi koji su se vratili nazad u akciju i to sa medijum pneumaticima. Od tada sve je više vozača napuštalo garže, pre svega su koristili medijum i meku gumu ali nisu svi uspevali da poprave svoj prethodni učinak. Mađu onima kojima je to polazilo za rukom bio je Lewis Hamilton koji se popeo na četvrtu poziciju sa mekim pneumaticima. (+0.402s). Sergio Perez uspeo je da sa mekim pneumaticima popravi svoje vreme za nešto manje od tri desetinke – 1m29.127s dok je Fernando Alonso u ovim trenucima po prvi put se pojavio sa najmekšom kompoentom što ga postavilo na treće mesto (+0.479s). Max Verstappen je rešio da ostavi tvrdu gumu u uzme meku, što mu je dozvolilo da se vrati na vodeću poziciju – 1m28.756s a pritom je imao i sva tri najbrža sektora.
Već u narednom pokušaju akruelni šampion bio je još brži – 1m28.660s ali je pre toga u svom krugu za hlađenje blokirao Landa Norrisa posle čega je usledilo i izvenjenje ali su sudije rešile da ispitaju ovaj slučaj. U finišu treninga vozači Ferrarija pojavili su se na mekim pneumaticima posle čega je Charles Leclerc zauzeo 11. (+1.412s) a Carlos Sainz 10. (+1.359s) mesto. Do kraja Max Verstappen je uspeo da popravi svoj učinak na 1m28.485s a iza njega našao se Sergio Perez. Fernando Alonso i Lance Stroll bili su odmah iza Red Bullovog dvojca a Lewis Hamilton je imao peto mesto sa preko sedkunu zaostatka. Charles Leclerc uspeo je da se u finišu popravi i zabeleži šestu poziciju ispred Landa Norrisa i Oscara Piastrija, Pierre Gassly je bio deveti, Carlos Sainz deseti a Gerorge Russell jedanaesti.
Rezultati sa trećeg treninga za VN Saudijske Arabije:
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.