Šef Ferarija, Frederik Vaser, smatra da problem upravljanja temperaturom guma nije specifičnost aktuelne sezone, već izazov koji timovi pokušavaju da reše već četvrt veka.
Iako je proces iskorišćenja pneumatika oduvek bio presudn u Formuli 1, značaj te veštine dodatno je porastao otkako je Pireli postao jedini dobavljač pneumatika 2011. godine, sa mandatom da razvije gume koje se planski troše. U sezoni 2025. posebno se izdvaja Meklaren, koji je jedini tim sposoban da prati rivale izbliza, a da ne uđe u kritičnu zonu trošenja guma.
“To nije ključ ove sezone, već poslednjih 25 sezona.” rekao je Vaser u razgovoru sa medijima, uključujući RacingNews365. “To dolazi još više do izražaja kada je razmak između timova minimalan. Kod Meklarena, recimo, sve zavisi od uslova, mogu da budu šest ili sedam desetinki ispred, samo zbog toga kako im odgovaraju konkretni uslovi.“

Vaser je ukazao da svi timovi imaju problema da budu konkurentni u svim uslovima, i da mnogo toga zavisi od vrste asfalta i konfiguracije staze.
“Već sada je jasno da će biti teško sustići Meklaren jer imaju prednost. Na nekim stazama ili u određenim uslovima možemo da im pariramo, ali generalno, oni su ispred. Ipak, i dalje se borimo sa Mercedesom i Red Bulom. Još uvek možemo da osvojimo neke trke, a to je važno za tim, pogotovo sada, između 2025. i 2026.” zaključio je Vaser.