Ferari koji je već ušao u ovu trku ušao sa lošim startnim pozicijama, dodatno je iskomplikovao svoju situaciju zbog konfiguracije staze, Pirelijevog ograničenja strategije na dva zaustavljanja i izlaska sigurnosnog automobila.
SF-25 je bio prespor a inženjeri nisu uspjeli pronaći idealan radni prozor pneumatika, uprkos promenama uvedenim nakon sprint trke. Kao rezultat toga, tokom glavne trke gotovo da nije bilo moguće preticati, pa ni ozbiljno napadati.
“Podaci iz Sprinta pokazuju degradaciju od 0.020 po krugu, što je manje od efekta potrošnje goriva. Degradacija je bila praktično nula.” objašnjava Frederik Vaser a prenosi motorsport.nextgen-auto.com.

Šef Ferarija ističe da je najveći problem bio prljav vazduh, navodeći primjer Džordža Rasela koji je nakon problema kod Isaka Hađara, izašao u čisti vazduh i odmah popravio vremena za jednu sekundu. To je dodatno otežalo preticanje u trci koja je svih 57 krugova bila obeležena dugim DRS vozićima.
“Najgori mogući scenario bio je za nas izlazak sigurnosnog automobila u sedmom krugu, jer je bilo jasno da će svi tada stati u boks. To bi zatim prisililo sve na novu zamenu u 32. krugu, uz drugi stint od oko 25 krugova, čime bi se pokrilo preostalih 50. I na kraju, upravo se to dogodilo.” objašnjava Vaser.









Inače bi čudo napravili do kraja trke.
Najgori mogući scenario što si i ti i Elkan u Ferrariju.
Najgori scenario za Ferrari je bio taj sto si dobio Elkanovu podrsku .