Tehnički direktor francuskog tima izjavio je da su oni imali izuzetno napronu zimu.
Pošto je ove godine po novom pravilniku dozvoljeno samo 3 agregata po vozaču, Renault je kao i svi ostali proizvođači morao da poboljša pouzdanost svog agregata. Prošlogodišnji motor Renaulta je tokom sezone pokazao određene slabosti ali je uspeo da i na neki načim opravda očekivanja. Zbog toga je odeljak iz Vira Šatijona sproveo najduži i najproduktivniji test agregata u labaritoriji, kako bi dostigao sve potrebne ciljeve na planu pouzdanosti kako bi njihovi vozači izbegli potencijalne kazne.
“Mi smo 2017. završili sa veoma jakim podešavanjima na motoru i šasiji, tako da je nama sada glavni cilj da materijalizujemo našu poslednju specifikaciju motora i napravimo određeni napredak na polju pouzdanosti.” kazao je šef odeljenja za motore Remi Taffin. “Mi smo prošli kroz najduži i najproduktivniji test agregata u labaritoriji, koji je prošao bez ikakvih problema.”
“Mi želimo da proizvedemo performanse koje će pre svega biti pouzdane, kako bi mogli da što bolje radimo na bolidu. To je naš glavni cilj i ove godine nam svakako neće biti lako, jer sada imamo jedan motor manje u rotaciji. Znali smo da ćemo od 2018. imati tri agregata pa smo tako odvano krenuli sa ovi programom. Testiranja za ovu sezonu smo počeli još 2016. jer smo tada puno sati proveli u labaritoriji.”