Još uvek nije jasno kakvi će biti propisi vezano za agregate.
Na VN Italije se održao sastanak vezan za nove propise za pogonske jedinice koji bi na snagu trebao da stupe 2025. ili 2026. godine. Ovaj skup je samo nastavak predhodnih pregovora koji su održani tokom trkačkog vikenda u Austriji, a kako se priča neki konkretni koraci su već napravljeni i tiču se ukidanja MGU-H komponente.
Sadašnji agregati proizvode oko 1000 konjskih snaga, ali zahtev proizvođača je bio da polovina ove snage kod novih motora bude dobijena preko električnog sistema, dok druga polovina treba da se dobije iz jedinice za sagorevanje koja bi trebao da ostane ista kao što je i današnja. Ipak ona će proizvoditi manje snage zbog sintetičkih goriva koja će doći na upotrebu pošto ona ne proizvode istu enegriju kao fosilna goriva. Određeni delovi motora će biti standardizovani, pre svega zbog želje organizatora da smanje troškove razvoja. Ovo se pak ne odnosi na eletrične sisteme pogonske jedinice.
Za sada još uvek nisu dogovoreni detalji, ali cilj Formule 1 je da privuče nove proizvođače, kao što je i Volkswagen Grupa koja pokazuje interesovanje da u šampionat ubaci jedan od svoja dva brenda Porsche ili Audi. Takođe, ovi izvori ne odbacuju povratak Honde u šampionat u narednih nekoliko godina.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.