Šef Meklarena Andrea Stela, objasnio je zašto tim ne donosi više nadogradnji na bolidu, uprkos intenzivnoj borbi za vozačku titulu.
Iako je Meklaren već osvojio šampionat konstruktora, sada je tim fokusiran na to da li će da Lando Noris ili Oskar Pjastri doneti timu prvu vozačku titulu od 2008. godine. Verštapen je međutim, smanjio zaostatak zahvaljujući novom podu i prednjem krilu koje je Red Bul doneo u poslednjim trkama, dok je Meklaren odustao od daljih tehničkih nadogradnji.
Stella je objasnio da je tim jednostavno došao do granice razvoja aktuelnog bolida:
“U Formuli 1 radite vrlo efikasno, kombinujete resurse i metodologije poput CFD simulacija i vazdušnog tunela tako da nijedan od njih ne bude ograničavajući faktor. U našem slučaju, to je sada postalo jedinstveno ograničenje.” rekao je ovaj Italijan za RacingNews365. “Nije kao da, ako provedemo još tri nedelje radeći na ovom bolidu, dobijamo dodatnu desetinku po krugu. Jednostavno smo dostigli plato. Imali smo sreće što smo uspeli da razvijemo nadogradnje koje smo uveli sredinom sezone, to je bio ogroman posao i u jednom trenutku smo se pitali: ‘Da li uopšte da nastavimo?’ jer smo se mučili da pronađemo dalji napredak kod već zrelog projekta.”

Italijan je istakao da je Meklaren pažljivo izbegao da se “izgubi” u preteranom razvoju:
“Videli smo koliko su timova pokušavali da razvijaju bolide a zapravo su se kretali u suprotnom smeru. Aerodinamika je sada toliko sofisticirana da je lako izgubiti se. Mnogo je lakše napredovati kada imate konkretan problem, recimo Red Bul je ponekad imao poteškoća sa balansom između prednjeg i zadnjeg krila. Tada pronalazite brzinu rešavajući problem. Ali kad vam bolid već dobro funkcioniše, vrlo je teško pronaći još performansi.”








