Karlos Sajnc, koji je debitovao u Formuli 1 2015. godine za Toro Roso (današnji Rejsing Buls), govorio je o unutrašnjem funkcionisanju tima u kojem je prvi put vozio zajedno sa Maksom Verštapenom. Tim je, tada kao i danas, služio kao razvojna platforma za Red Bul.
Gostujući u High Performance Podcastu, Španac je objasnio kakva je atmosfera vladala:
“To je bila godina u kojoj moraš da se dokažeš i misliš samo na sebe. Pokušaš da pobediš Maksa, on pokušava da pobedi tebe i vidi se ko je bolji. Ako pobediš, možda odeš u Red Bul. Ako zablistaš a ne pobediš, ostaješ u Toro Rosu i praviš karijeru u F1. Ako izgubiš ili te unište, izlaziš iz Formule 1. To su dva ekstrema.” izjavio je on.

Sajnc priznaje da je ceo koncept tima bio dizajniran da izazove direktno rivalstvo među mladim vozačima:
“Atmosfera u Toro Rosu bila je takva da te odmah stave da se ‘sudaraš’ sa Maksom, jer… Volim Toro Roso, volim taj tim, ali istina je da je to do skoro uvek bilo igralište za Helmuta Marka i Kristijana Hornera, stave dvojicu vozača, pa gledaju ko je bolji za Red Bul. Dakle, ta dva vozača se uvek bore jedan protiv drugog. Nema kritike, taj sistem funkcioniše. Taj tim je iznedrio sjajne vozače. Sebastijan Fetel je došao iz njega, i Maks takođe.“