Drugi trening je ponovo bio nereprezentativan.
Drug trening u Meksiku je kao onaj u Ostinu bio rezervisan za testiranje Pirellijevih guma za 2023. Pet vozača koji su na prvom treningu ustupili svoja mesta mladim kolegama su imali priliku da u početnoj fazi drugog treninga koriste ovogodišnje pneumatike, dok su kasnije bili u obavezi da pređu na one za sledeću sezonu.
Ipak, za razliku od prošle nedelje, ovoga puta su ritam diktirali vozači na test gumama koje su bile mekše, iako nismo imali tačnu informaciju o kojim komponentama se radilo.
Tako su se na čelu smenjivali vozači Red Bulla, Ferrarija i AlphaTaurija. Jedini izuzetak je bio Russell koji se na ovogodišnjim srednje-tvrdim na kratko našao na čelu poretka.
Perez je nakon 15 minuta predvodio karavan sa 1m21.579s, samo par hiljatitinki ispred svih timskog kolege Verstappena.
Russell je potom montirao meke gume i na njima je vozio ubedljivo najbolje vreme od 1m19.970. Drugi vozači koji su pokušavali na ovogodišnjim mekim gumama su bili Tsunoda i Ocon i oni su zauzeli pozicije odmah iza vozača Mercedesa, dok je najbolji na test gumama u tom trenutku bio Hamilton, nekih 1.5s iza timskog kolege.
Nekih sat vremena pre kraja smo imali crvenu zastavu kada se Leclerc okrenuo na ulasku u jednu brzu krivinu nakon čega je zadnjim delom udario u zid.
Pauza je potrajala preko 20 minuta, a vozači su polako prolazili kroz Pirellijev program. Na trenutak je postojala i mala opasnost od padavina, ali je do kraja treninga ostalo suvo.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.